Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-05-2017 om 12:02
Beste Mensen,
Samen met een project groep van school en Funda gaan wij nieuwe ideeën voor applicaties bedenken, die mensen helpen bij het verkennen van buurten bij verhuizingen. Op dit moment zijn we voornamelijk bezig met het achterhalen met wat voor een soort applicatie dit moet worden en wat de gebruiker precies wilt. Daarom zijn wij opzoek naar mensen die net verhuist zijn of binnenkort gaan verhuizen en ons willen helpen met ons onderzoek. Is er iemand pas geleden verhuist of gaat er iemand binnenkort verhuizen?
01-05-2017 om 12:47
Man gaat over een paar jaar met pensioen, kinderen zijn dan klaar met school, en dan willen wij dichter in de buurt van mijn werk gaan wonen. Wat is je vraag?
01-05-2017 om 22:48
Thiago
Niet om flauw te zijn, maar het is 'verhuisD zijn' niet 'verhuisT zijn'. Wel zo handig om dat i.i.g in de app niet fout te spellen.....
Verder: Ik probeer me een voorstelling te maken van jullie bedoeling van die app. Er zijn een aantal zaken belangrijk voor de meeste mensen: winkels in de buurt, uitvalswegen, scholen, recreatie. Maar dat zijn zaken die je makkelijk kunt uitzoeken via internet en/of rondlopen/rijden in de buurt. Maar ook andere zaken kun je makkelijk uitzoeken via internet. Bijv. de gemiddelde leeftijd in de wijk.
Ik ben eigenlijk benieuwd aan wat voor soort dingen jullie denken die je in die app zou verweken.
02-05-2017 om 11:39
andere zaken
Ik zie ook wel andere zaken die ik belangrijk vind. Bestemmingsplannen van omliggende gebieden, bouwplannen (ingediende) van huidige buren, vliegroutes van het dichtstbijzijnde vliegveld.
Is vast wel uit te zoeken, maar als ik dat met één druk op de knop uit kan vinden dat mijn toekomstige buren al plannen hebben om een extra verdieping op het pand te zetten, het weiland voor de deur tzt met woningen bebouwd zal worden en het braakliggende veld verderop een horeca bestemming heeft zou ik dat best prettig vinden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.