Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marijke

Marijke

31-08-2020 om 11:10

Buiten Spelen in de Stad - Workshop

Hoi allemaal!

Ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht voor de master Industrial Design Engineering aan de Universiteit Twente. Voor deze opdracht ben ik onderzoek aan het doen naar het buiten spelen, vooral gefocust op kinderen in de stad. Als afsluiting van de opdracht zal ik iets gaan ontwerpen wat kinderen in de stad motiveert om meer buiten te gaan spelen.

Om zo een ontwerp te kunnen creëren, zou ik graag om tafel gaan zitten met verschillende mensen die op enig manier betrokken zijn bij het buiten spelen. Het idee is om dan samen in een workshop de problemen te bespreken die kinderen ervan weerhouden om buiten te spelen, en hier vervolgens oplossingen voor te bedenken.

De workshop zal maximaal 2 uur in beslag nemen en zal volledig digitaal zijn. De workshop zal gehouden worden op verschillende data, waarvan u er aan één deel kunt nemen:
- Dinsdag 15 September, 10:00
- Dinsdag 15 September, 14:00
- Donderdag 17 September, 11:00
- Donderdag 17 September, 15:00
- Maandag 28 September, 10:00
- Maandag 28 September, 14:00

Heeft u interesse om deel te nemen? Laat dan een reactie achter hieronder of stuur een mailtje naar [email protected].

Alvast heel erg bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.