Onderzoeks-oproepen en enquêtes
SpeedO
22-03-2017 om 11:22
Betalen op school zonder pinpas? Interessant!
Je zoon of dochter laten betalen op school zonder dat jij op zoek hoeft naar contant geld. Hoe handig is dat?
Wij willen het betalen op school voor jullie allebei vereenvoudigen zonder contant geld of pinpas. Nieuwsgierig en zou je ons willen helpen? Het kost slechts 5 minuten van je tijd.
https://nl.surveymonkey.com/r/9WLDHVJ
Heel erg bedankt!
Jippox
22-03-2017 om 11:26
eh
Waarom zou IK op zoek moeten naar contact geld als mijn kinderen iets willen kopen op school??
V@@s
22-03-2017 om 11:31
onzinnige enquete
Volgens mij is er geen ouder die zijn of haar kind de eigen pinpas meegeeft naar school. In Nederland is het volgens mij nog steeds gebruikelijk dat er een trommeltje met lunch mee gaat naar school.
Wat er verder gesnoept wordt daarvoor is er zakgeld.
Verder kloppen de meerkeuze antwoorden van vraag 15 niet bij de vraag.
Demelza
22-03-2017 om 11:32
Heuh
Er is bij mij in de buurt al jaren een school waar je geld kunt zetten op je schoolpas, zodat je daarmee kunt betalen op school.
Half a twin
22-03-2017 om 11:34
Slecht plan
Zakgeld is leergeld. Bij een biometrische scan, waar achteraf een rekening voor komt neem ik aan, is de bodem van je portemonnee nooit in zicht.
SpeedO
22-03-2017 om 11:35
Korte verzoekje
Dag Jippox, het zou mij helpen als je de korte enquête zou kunnen invullen. Wellicht zijn er inderdaad geen problemen, maar wellicht ervaren andere ouders dit wel. Ik ben heel benieuwd! Bedankt!!
Demelza
22-03-2017 om 11:36
Oh....heuh deel twee
Voortaan eerst de enquête bekijken....Biometrische dingen dus.
Verder: vraag 14 is niet in te vullen, er is maar 1 bolletje aan te kruisen.
En op de één of andere manier wil ik antwoorden geven die er niet bij staan.
Jippox
22-03-2017 om 11:38
enquete
Ik heb een poging gedaan tot invullen maar kan bij sommige vragen niet mijn antwoord kwijt (bijv. omdat bij meerkeuze vragen geen optie staat waar ik mij in kan vinden). Dus ik ben afgehaakt.
V@@s
22-03-2017 om 11:40
onzinnig
De wet verbied verkoop van alcohol aan minderjarigen. Niet het drinken van alcohol door minderjarigen.
SpeedO
22-03-2017 om 11:45
Enquete
Bedankt voor de snelle reacties! Super. Er is al iets aangepast dus hopelijk gaat het al beter!
ToetertjeRoep
22-03-2017 om 11:59
Enquete
Ik heb die enquete nu ingevuld. Het schooltrommeltje is hier ook nog steeds in gebruik, maar een keertje wat extra's kunnen kopen (tosti) is erg gewild.
Leen13
22-03-2017 om 13:58
Voortgezet onderwijs
Het gaat niet verder dan over voortgezet onderwijs in de huidige tijd.
Lente
22-03-2017 om 14:36
Wat een onzin
Vraag 9 moest je de volgorde van voorkeur opgeven. Ik wil ze allemaal niet.
Ik heb daarom de eerste volgorde laten staan, maar die slaat nergens op.
Jammer dat er geen ruimte is voor een opmerking aan het eind.
In de praktijk werkt het kopen van snack op school heel simpel (lunch kopen komt hier niet voor).
- kind neemt contant geld mee. Zorgt uiteraard zelf voor contant geld want heeft zakgeld (dat gepind moet worden)
- kind neem betaalpas mee als dat verantwoord is. Als het mis gaat, valt de schade echt wel mee. (pincode zit er niet bij, en er staat weinig geld op hun rekening) Wel gedoe met nieuwe pinpas aanvragen. Daar leren ze van.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.