Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Eline

Eline

20-04-2016 om 15:46

Alle ouders! Helpen jullie mij mee?

Kent u het merk Omi's Apfelstrudel? Waar denkt u aan bij deze naam? Vindt u de naam passend voor een kinderdrankje? Wij zijn ontzettend benieuwd naar de meningen van ouders!

Vul de enqûete in of deel hieronder uw mening!
http://www.survio.com/survey/d/Q7X4J0R9O2A2W5S7D

OMI zegt dankjewel!

anja

anja

20-04-2016 om 16:01

Pakjes

ik zie dat het flesjes zijn, ik geef mijn kids altijd pakjes mee naar school

Reggy

Reggy

20-04-2016 om 16:07

Onduidelijke naam

Ik ken het merk niet, waar is het te koop? Verder vind ik het vooral een onduidelijke naam, omdat het schijnbaar een kinderdrankje is? Dat haal ik er niet uit

Eline

Eline

20-04-2016 om 16:11

Verkooppunten

@Reggy,

De verkooppunten zijn afhankelijk van uw woonplaats. Over het algemeen wordt het drankje verkocht bij de Albert Heijn, Spar, Coop, Jumbo & DM.

-

-

20-04-2016 om 16:16

Chemisch

ben ik nou de enige die dit er super chemisch uit vindt zien????? enquete ingevuld.

vlinder72

vlinder72

20-04-2016 om 16:21

leeftijd

Waarom wil je mijn leeftijd weten. De leeftijden van mijn kinderen zijn interessanter. Mijn oudste zoon zal bijvoorbeeld echt niet gezien willen worden met zo'n flesje. Mijn tweede denk ik ook niet.

kwebbeltje

kwebbeltje

20-04-2016 om 16:30

alcohol?

nou, ik vind het eruit zien alsof er alcohol in zit. dat kan niet de bedoeling zijn. enquete heb ik voor je ingevuld, ziet er netjes uit.

yuptup

yuptup

20-04-2016 om 16:38

waarom?

waarom? waarom drinkbare apfelstrudel? ziet er ook helemaal niet aantrekkelijk uit

getver

Ik vind het eruit zien als vloeibare appeltaart, Ik vermoed dat het een appel-kaneeldrankje is, totaal overbodig, vol extra suiker en duur bovendien. Maar: nette enquête.

wimb

wimb

20-04-2016 om 19:31

twee euro per flesje

hier is wat info :
http://www.fromaustria.com/en/omis-apple-strudel-juice-4pack

wimb

bieb63

bieb63

20-04-2016 om 21:37

niet ingevuld

omdat ik niet snap dat er wederom e.o.a. zoetig onbestendig drankje voor kinderen bedacht moet worden. Er zijn zat van dat soort ongein drankjes. Beter om iets te bedenken waardoor kinderen langzamerhand leren 'gewoon' iets te drinken. Voor feestjes en de zaterdagavond is er al genoeg van dat soort troep te vinden. Laten we het daarbij houden.

angel3

angel3

20-04-2016 om 21:43

onduidelijk

Ik kende het niet en dachgt echt dat het een siroopje was om toe te voegen aan je appeltaart baksel ofzo. Zo n smaakmakertje. Een kindersapje blijkt het te doen, getsie. Klinkt vies, vloeibare apfelstrudel,mierzoet waarschijnlijk. Verpakking ziet eruit als bier.

Magalí

Magalí

21-04-2016 om 08:42

Ingevuld

Duidelijke enquête, ik mis alleen wel een uitleg over wat het precies is. De enquête vraagt eerst wat je denkt dat het is, en dan prompt de vraag of je het zou kopen. Blijkbaar een drankje dus, maar wat voor drankje? Zit het vol met suikers of zoetstoffen? Zijn het glazen of plastic flesjes? Is het gemaakt van natuurlijke grondstoffen zoals appelsap en kaneel, of zijn het vooral smaakstoffen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.