Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Eva123
14-11-2021 om 23:45
Afstudeeronderzoek (Enquête): Evaluatie van Reisadvertenties
Beste ouders,
Helaas zit reizen er op dit moment niet in, maar wegdromen kan altijd. Doe daarom mee aan onderstaand onderzoek! Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de evaluatie van reisadvertenties. Ik heb in totaal 200 respondenten nodig, dus het helpt me enorm als u onderstaande enquête invult! Het duurt circa 10 minuten en het is volledig anoniem. Alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!
Klik op deze link om mee te doen: https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9sNsZZ7Y57vMkwC
Bolmieke
15-11-2021 om 08:35
Sorry ik snap echt niet dat dit een onderwerp van studie is. Ik zou zeggen ga je eens verdiepen in het klimaat dat lijkt mij een zinvoller onderwerp.
Eva123
15-11-2021 om 11:34
Jammer dat je het onderwerp je niet aanstaat. Helaas is mijn studierichting niet op het gebied van het milieu, klimaat of duurzaamheid, dus kan ik daar ook geen wetenschappelijk onderzoek over opzetten. Mocht jij binnenkort met een vragenlijst komen over het klimaat, dan zal ik hem met alle liefde invullen.
Granola
16-11-2021 om 21:04
Bolmieke schreef op 15-11-2021 om 08:35:
Sorry ik snap echt niet dat dit een onderwerp van studie is. Ik zou zeggen ga je eens verdiepen in het klimaat dat lijkt mij een zinvoller onderwerp.
Wat een dom antwoord.
AlisonH
24-11-2021 om 10:17
Ingevuld, alleen al vanwege het irritante eerste antwoord op je post, en je eigen reactie erop.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.