Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

WIN een bol.com bon! Afstudeeronderzoek persoonlijke waardenvoorkeuren en relaties

Beste mevrouw/ meneer,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek aan de Universiteit Utrecht. Dit onderzoek wordt gedaan in het kader van de opleiding Sociale en Organisatiepsychologie. Mijn onderzoek gaat over de invloed van persoonlijke waarden op het functioneren van een (liefdes)relatie. Voor de betrouwbaarheid van mijn onderzoek is het van belang om zoveel mogelijk data te verzamelen. Ik wil u vragen om mijn vragenlijst in te vullen, deelname is anoniem. Het onderzoek duurt ongeveer 15 minuten. U maakt kans op een Bol.com bon!

De vragenlijst is online beschikbaar, door op de onderstaande link te klikken.

https://goo.gl/HBWzhc

Ik zou het heel fijn vinden als u mijn vragenlijst wilt invullen!

Alvast hartelijk bedankt!

Janneke

Magalí

Magalí

08-04-2016 om 12:46

Ingevuld...

Maar waarom zitten er af en toe van die vreemde vragen in zoals "als u dit leest, kies dan ‘lijkt enigzins op mij' " bij?

Hanne.

Hanne.

08-04-2016 om 12:49

Controle vragen

Dat zijn controle vragen zodat je de echte respondenten van de automatische invallers kan onderscheiden

Magalí

Magalí

08-04-2016 om 16:19

Aha

Dank je wel, Hanne!

MamavanSenH

MamavanSenH

10-04-2016 om 12:18

Haha

Oh maar goed dat ik toch besloot die "rare vragen" goed in te vullen. Ik kan nogal recalcitrant zijn soms en dan het tegenovergestelde doen van wat me werd gezegd, maar deze keer toch braaf geluisterd .

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-04-2016 om 12:35

Jammer

Dat je niet terug kunt. Ik heb perongeluk te snel op verder gedrukt en heb nu niet genoeg achtergrondinformatie om de vragen goed te kunnen beantwoorden. Ik zou graag terug willen gaan naar de pagina met uitleg, maar dat lukt dus niet.
De enquete opnieuw opstarten heeft ook geen zin omdat ik automatisch weer terecht kom op de pagina met de vragen.

Stop er dus maar mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.