Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-10-2019 om 09:47
Beste ouders/ verzorgers,
Mijn naam is Kyra en ik studeer Fashion & Management aan het Amsterdam Fashion Institute. Samen met een paar klasgenoten doe ik onderzoek naar (de vraag naar) duurzame kinderkleding in Nederland. Daarom zijn wij op zoek ouders/ verzorgers die door middel van deze enquête hun mening willen delen over de kinderkleding industrie in Nederland. De enquête is geheel anoniem en zal ongeveer 5 tot 10 minuutjes duren.
Wij zouden er heel erg mee geholpen zijn als u deze enquête zo eerlijk mogelijk zou invullen.
Alvast heel erg bedankt en mocht u nog andere ouders/ verzorgers kennen die enigszins bezig zijn met duurzaamheid, mag deze enquête altijd gedeeld worden 😊.
Via onderstaande link kunt u de enquête invullen:
https://www.survio.com/survey/d/I0Z5N9Z1D9S6R9W4V
Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over dit onderwerp, laat het me vooral weten! U kunt me bereiken op [email protected]
Nogmaals bedankt!
21-10-2019 om 11:45
Idiote enquete
"Op wat voor een manieren zet u zich in voor het milieu (meerdere antwoorden mogelijk) Selecteer één of meer antwoorden."
Er is blijkbaar geen optie om je *niet* in te zetten voor het milieu.
Mooie manier om de gewenste resultaten te krijgen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.