Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Wat is het belangrijkste bij een kinderdagverblijf?

Ik ben student aan een hogeschool en ik doe onderzoek naar de wat ouders belangrijk vinden bij het kiezen voor een kinderdagverblijf van hun kind. Denk hierbij aan grootte, bereikbaarheid, wat voor pedagogisch beleid, of ze duurzaam omgaan, veel buitenspelen, wel/geen technologie (iPads), of er BSO of VSO is en wat al niet meer.

Ik wil graag jullie mening weten hierover en erachter komen wat doorslaggevend is, wat jullie het belangrijkste voor je kind vinden !

Groeten,
Elske

Tine

Tine

27-03-2015 om 07:31

Eerst zelf vooronderzoek doen

Voor dit soort vragen is er een aparte rubriek.

MamavanSenH

MamavanSenH

27-03-2015 om 20:24

Geen kinderdagverblijf

Ik weet niet of het op alle kinderdagverblijven zo is (zal vast wel niet, er zijn er een hoop in Nederland) maar op de paar wij hier zijn langsgeweest ter oriëntatie op kinderopvang vielen me een paar dingen op.

- Te grote groepen voor baby's. Ja, ook veel leidsters dan op zo'n groep, maar ik vind baby's hoogstens met 2 of 3 tegelijk ivm prikkelverwerking wat baby's nog niet (goed) kunnen. Dus alle kinderdagverblijven met meer baby's dan dat in 1 ruimte vielen voor ons af. Dat was dan ook meteen alle kinderdagverblijven in de omgeving.