Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vrijwilligers slaapcoachtraject gezocht!

Voor mijn opleiding tot baby- en kinderslaapcoach ben ik op zoek naar 4 kindjes in de leeftijd van 0 tot 11 weken (en natuurlijk zijn of haar ouders ). Heb jij een baby of ken jij iemand die een baby heeft in bovenstaande leeftijd en wil jij hulp bij het creëren van een goede slaapbasis, het begin van een ritme maken of meer rust krijgen thuis? Lees dan verder!

Voor het praktische gedeelte van mijn opleiding ga ik vier pasgeboren baby's en hun ouders gedurende twee weken lang begeleiden. Dit zal gebeuren op basis van een uitgebreid intakeformulier, waarin je allerlei informatie geeft over hoe het gaat met je kindje, zijn of haar groei en natuurlijk vooral met zijn of haar slaap en wat je daarin graag zou willen verbeteren. Op basis van de informatie die jullie mij aanleveren, ga ik een advies maken. Dit advies bespreken we samen, we kijken of het passend is voor jullie en dan gaan jullie ermee aan de slag. Om de dag laten jullie weten hoe het gaat. Ik geef dan, wanneer nodig, aanvullende tips. Ik word hierin dagelijks begeleid door mijn mentor, die een heel ervaren baby- en kinderslaapcoach is.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie? Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin:

- je eigen naam en de naam van je kindje;

- de leeftijd in weken van je kindje;

- waar je graag aan zou willen werken.

Ik mail je dan uitgebreidere informatie over de mogelijke begeleiding terug en op basis daarvan kan je besluiten of je ervoor wilt gaan of niet. Want let wel, het is natuurlijk een unieke kans op gratis advies, maar niet vrijblijvend, want het is voor het slagen van de begeleiding wel belangrijk dat jullie er serieus voor willen gaan.

Geen kindje in deze leeftijd maar wel een ouder kindje voor wie je begeleiding zou willen? Over een paar weken (waarin ik nog hard door ga studeren ) zoek ik kinderen in de categorie 3-6 maand, 7-12 maand en >12 maand! Mocht je hier belangstelling voor hebben, stuur dan gerust alvast een berichtje voor meer informatie, maar weet dan wel dat het nog een poosje duurt totdat ik kan starten.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.