Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-12-2016 om 14:38
Het opvoeden van pubers, ouders gezocht die hun mening willen geven!
Veel ouders hebben vragen en zorgen over het gedrag van hun puber. Wat is normaal gedrag? Hoe ga ik om met mijn puber? Om ouders hierbij te helpen bestaan er verschillende vormen van ondersteuning bij de opvoeding, zoals: informatieve websites, het krijgen van persoonlijk advies en workshops. Omdat er niet optimaal gebruik gemaakt wordt van deze ondersteuning zijn we vanuit het LUMC gestart met een onderzoek.
Met dit onderzoek willen we inzicht krijgen in de ervaringen van ouders rondom het opvoeden van pubers en de behoefte aan advies en ondersteuning hierbij. Met de verkregen informatie willen we de bestaande ondersteuning beter laten aansluiten op de behoeftes van ouders.
Bent u ouder van een kind tussen de 9-18 jaar en wilt u over dit onderwerp uw mening geven? Dan kunt u deelnemen door naar de volgende link te gaan: www.oudersmetpubers.nl
Deelname bestaat uit het invullen van een vragenlijst (± 20 min), en een interview naar aanleiding van uw antwoorden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Krista van Mourik ([email protected], 0625004450). Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
08-12-2016 om 16:10
Martine, lees de regels
MArtine, als je de regels had gelezen dan had je geweten dat het niet de bedoeling is dat je je vraag nog een keer stelt. Je hebt op 17-11 dezelfde oproep gedaan namelijk.
Verder vind ik schriftelijke korte enquetes prima maar 20 minuten en dan ook nog een telefonisch interview.... sorry dan haak ik af.
09-12-2016 om 09:28
Dubbel
Beste forummers,
Deze oproep staat inderdaad dubbel maar deze is mét link naar het eerste deel van het onderzoek. Daarom laat ik deze staan.
Met vriendelijke groet,
Forumbeheer Ouders Online
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.