Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Traktaties voor op school

Beste ouders,

Wij zijn bezig met een onderzoek naar de traktaties die worden gegeven op scholen en bij kinderfeestjes. Wij vroegen ons af waar jullie je inspiratie vandaan halen? Kiezen jullie voor gezonde traktaties of juist niet? Letten jullie bij traktaties op de prijs? In welke winkels kopen jullie de traktaties (normale supermarkt of een speciaalzaak)? Als jullie kiezen voor snoep bij de traktatie, van welk merk zou dit dan zijn? En waarom?

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Nathalie en Nina

mijn eisen zijn de volgende

Mijn eisen aan tractaties zijn de volgende:

-het moet volledig kunnen worden voorbereid op de dag voor de verjaardag (ik ben geen ochtendmens)
- niet idioot veel calorieën
- geen gelatine (te veel moslimklasgenoten met bezwaren)
- moet makkelijk te transporteren zijn

School wil graag gezonde tractaties, maar kan de boom in, want dat komt vaak neer op gefröbel met fruit op de vroege ochtend dus daar begin ik niet aan. Noch ben ik creatief met rijstwafels.

Groeten,

Temet

Ava

Ava

14-02-2017 om 14:29

Temet

Net je bed uit? --

Phryne Fisher

Phryne Fisher

14-02-2017 om 15:10

Chips

Vanaf ongeveer groep 5 knutsel ik niet meer, dus een zakje chips is dan prima. Een A-merk want dat staat beter Cakejes wil ik ook nog wel bakken want dat is geen werk.

Pug

Pug

14-02-2017 om 19:28

Temet

Doe ze dat van elkaar na, die gelatine? Hier zijn dat juist de kinderen die op de grootste zakken snoep trakteren en ik heb ook nog nooit gehoord van iemand die geen gelatine wilde (en er zitten er toch een stuk of 5 per klas).

En om de vraag te beantwoorden, ik doe een dingetje en een snoepje. Naar het merk van het snoepje kijk ik niet. Alleen naar hoeveel er in een zak zitten en de prijs. Het komt uit de supermarkt.

helga

helga

14-02-2017 om 20:00

en ik

vond altijd dat kind jarig was dus voor mij vanzelfsprekend dat kind mocht kiezen wat uit te delen.
Was nooit gezond. Soms chips, soms snoep, cake of ijsjes.
Ook de rest eromheen, al dan niet speciaal opgeleukt of niet werd met kind overlegd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.