Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Monique

Monique

21-03-2016 om 11:01

Thesis attracties voor ouders en kind

Ik ben op zoek naar ouders met kinderen in de leeftijd 6 t/m 11 jaar.

Hoi hoi,

Attracties? Ja, attracties. Ik doe geen onderzoek naar groei of communicatie of iets in die richting, maar een hele andere kant op! Want wat is een leuke jeugd, zonder een hartstikke leuk dagje uit?
Ik ben nu bezig met mijn thesis voor een attractiepark dat in de komende jaren zal gaan openen in Nederland. Het wordt een park dat specifiek gericht is op kinderen in de leeftijd 6 t/m 11 jaar, maar de ouders zijn minstens net zo belangrijk! In het nieuwe park willen we geen hoge achtbanen hebben of spannende vrije vallen, maar attracties die jullie fantasie stimuleren. Denk aan een Efteling of Disneyland, maar dan anders. Om attracties te kunnen ontwikkelen die interessant zijn voor zowel jullie kinderen als voor jullie, heb ik jullie mening ontzettend hard nodig! Ik hoop dat jullie mij 10 minuutjes van jullie tijd kunnen geven en dat ik in ruil daarvoor een paar goede aanbevelingen kan doen bij dit bedrijf, zodat een dagje pretpark straks nog veel leuker wordt.

De enquête is hier te vinden:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9KSRiw9EpCwkEER

Alvast enorm bedankt en mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, ik hoor ze graag!
xx

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.