Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-05-2016 om 10:47
Goedendag ouders van het ouders.nl forum,
Heel fijn dat jullie dit berichtje hebben geopend. Want ik ben een derdejaars voeding en diëtetiek studente aan de Haagse Hogeschool. Voor mijn opleiding moet ik een onderzoekje uitvoeren voordat ik mag beginnen met mijn scriptie. Mijn onderzoek richt zich op de smaakontwikkeling van kinderen van 2 tot en met 8 jaar. Dus bent u een mama of een papa van een kindje in deze leeftijdscategorie, wil u dan 5 minuutjes tijd vrij maken om mijn enquête in te vullen?
Dit is de link: http://enquetemaken.nu/r/2j0th
Nogmaals heel erg bedankt namens deze studente die heel graag wil afstuderen om dan de gezondheidszorg in te gaan!
Hartelijke groetjes,
Fabienne
24-05-2016 om 14:47
Vraag 3
Bij vraag 3: hoeveel kinderen heeft u tusten 2 en 8 jaar staat meerdere antwoorden mogelijk. Dat klopt niet.
24-05-2016 om 15:52
leefijd
Mijn kind is 9, vallen we dan buiten de doelgroep of mag je over het verleden invullen?
24-05-2016 om 19:29
Anders
Ik heb twee keer "anders" ingevuld maar het valt me op dat je vervolgens niet wil weten wat dat "anders" dan is? Want daar zijn zoveel mogelijkheden. In feite weet je nu niets van hoe wij eten aanbieden doordat twee keer mijn antwoord er niet bij stond en de optie "anders" niet kon worden toegelicht.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.