Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Claudia
02-04-2017 om 20:13
Smartphone gebruik in het verkeer
Wat vindt u van smartphone gebruik in het verkeer?
Ik doe een onderzoek naar het sociale media gebruik tijdens het autorijden.
U zou mij enorm helpen door de volgende vragenlijst in te vullen: http://bit.ly/2oLa9Br
Benieuwd naar de resultaten?
Stuur dan een e-mail naar [email protected]
Angela67
02-04-2017 om 21:12
tijdens rijden of niet
Beste Claudia,
ik raak telkens verward of je nou tijdens het rijden bedoelt of tijdens file/stoplicht.
Dus ik ben gestopt met invullen want soms staat het er wel bij en soms niet.
Voor mij maakt het namelijk een erg groot verschil.
gr Angela
Triva
02-04-2017 om 22:18
nou dat ging me te ver
Hoeveel vragen kun je stellen over facebook. Kom op zeg, dit is niet meer serieus te nemen, wat een vreselijk onderzoek.
Phryne Fisher
02-04-2017 om 22:21
Volgens mij is Facebook ook helemaal niet zo'n ding onder volwassenen. Ook niet meer onder jongeren trouwens, want die hebben Instagram en Snapchat. Maar goed, ik heb de enquete afgemaakt. Zeer brave automobilist die alleen bij stoplichten en in de file wel eens op haar telefoon kijkt.
Demelza
02-04-2017 om 22:53
Niet logisch
Bij één van de eerste vragen vul ik in dat ik nooit mijn smartphone gebruik tijdens het autorijden, en vervolgens krijg ik vragen over wanneer ik mijn smartphone gebruik tijdens het autorijden...Ik ben afgehaakt.
Leen13
02-04-2017 om 23:02
Routeplanner?
Ik ken mensen die hun smartphone gebruiken als routeplanner. Dat lijkt me niet fout. Kun je hier ook niet in kwijt.
Vesta
03-04-2017 om 11:47
dat hoeft toch maar 1 vraag te zijn
met 1 antwoord: niet.
Ding zit in mijn tas in de kofferbak. Zou niet weten waar hij anders zou moeten.
Kaaskopje
03-04-2017 om 12:20
Phryne
Ik lees me suf op Facebook. Ik zit bij allerlei groepen. Over honden, de maatschappij, voedsel, politiek, lotgenoten, voor de lol, etc.. En véle, véle met mij.
Kaaskopje
03-04-2017 om 12:23
Hè jammer
Ik mag als rijbewijsloze geen mening over smartphones achter het stuur hebben.
Nou hier dan maar: alleen als routeplanner tijdens het rijden en als de auto weer op een parkeerplaats staat. Ook niet bij rood licht, want dan ben je niet met het verkeer bezig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.