Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Roos

Roos

29-04-2015 om 22:24

Scriptie

Wellicht niet helemaal waar dit forum voor bedoeld is, maar het gaat wel over school Ik ben voor mijn scriptie namelijk nog hard op zoek naar respondenten voor mijn enquete en dan met name mensen in de leeftijdscategorie eind 20-40. Ik kwam dit forum tegen en ik heb zo het vermoeden dat er op dit forum veel mensen actief zijn die in deze groep vallen, vandaar mijn berichtje. Ik begrijp het volledig als zo'n bericht hier niet thuishoort. Als het niet gewaardeerd wordt, zal ik het dan ook direct verwijderen! Voor degenen die het in willen vullen, dit is de link:

https://uvafeb.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0emGNcypygddIpL

Het doel van dit onderzoek is ontdekken of het effect van verschillende marketingtechnieken beïnvloed wordt door bepaalde persoonskenmerken.

Heel erg bedankt voor het invullen alvast!

Amelie

Amelie

29-04-2015 om 22:49

Ingevuld

De vragen over de vliegreis zijn op deze manier niet te beantwoorden. Er is namelijk nogal een verschil tussen een citytrip naar Parijs of een vliegreis naar Australië, als het gaat om bijvoorbeeld kwaliteit. Als ik een uur in het vliegtuig zit is beenruimte niet zo belangrijk, als ik echter 15 uur in een vliegtuig zit wordt dat een heel ander verhaal. En bij een korte, zakelijke reis wil ik zo snel mogelijk inchecken en vertrekken terwijl ik het voor een vakantie prima vind om met de kinderen gezellig drie uur op Schiphol door te brengen. Ik zou dat dus aanpassen over ruimte voor toelichting toevoegen.

Roos

Roos

29-04-2015 om 23:34

Reactie Amelie

Beste Amelie,

Bedankt voor de feedback. Een van de persoonskenmerken die ik onderzoek is lifestyle. Omdat het soort reizen dat je maakt (korte vluchten/lange vluchten & vakantie/zakelijk) daar onderdeel van uitmaakt, heb ik er bewust voor gekozen om niet een specifieke situatie te beschrijven. Ik begrijp nu dat dat het daardoor voor mensen die veel verschillende reizen maken erg moeilijk wordt om de vragen in te vullen. In dit geval zou de situatie die het vaakst voorkomt de situatie zijn van waaruit geredeneerd moet worden. Ik zal proberen dit duidelijker aan te geven in de enquete. Nogmaals bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.