Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Schermgebruik bij pubers

Hallo ouders!

Wij zijn pedagogiek studenten en momenteel zijn wij bezig met het ontwikkelen van een training gericht op ouders die te maken hebben met uitdagingen rond het schermgebruik van hun kinderen. In de training willen we ouders voorzien van waardevolle inzichten, praktische tips en ondersteunende strategieën om een gezonde en goede balans te vinden in het schermgebruik van hun kinderen.

Nu zijn wij super benieuwd wat uw ervaring is met het schermgebruik van kinderen? Waar liep u tegen aan met het schermgebruik en hoe is dit verlopen? En wat had u gemist in de opvoeding van het omgaan met schermgebruik? 😊



Hoi, wat een ontzettend goed idee dat jullie een training in elkaar gaan zetten!! Echt hoor, gefeliciteerd met jullie initiatief!
Ik heb geen kinderen maar zie wel de effekten van veelvuldig schermgebruik bij kinderen om me heen. En hoor en lees er natuurlijk ook veel over. Er zal een ontzettende behoefte zijn vanuit ouders voor een soort richtlijn, iets waar jullie aan gaan werken.

Alles wat onder ogen komt bij kinderen is een giga veelvoud aan informatie. Met een druk op de knop heb je nu info waar je vroeger nog veel moeite voor moest doen. Of was eenvoudig weg niet beschikbaar.
Nogmaals gefeliciteerd met jullie initiatief!

BobbyD

BobbyD

14-05-2024 om 13:57 Topicstarter

Moree schreef op 14-05-2024 om 05:31:

Hoi, wat een ontzettend goed idee dat jullie een training in elkaar gaan zetten!! Echt hoor, gefeliciteerd met jullie initiatief!
Ik heb geen kinderen maar zie wel de effekten van veelvuldig schermgebruik bij kinderen om me heen. En hoor en lees er natuurlijk ook veel over. Er zal een ontzettende behoefte zijn vanuit ouders voor een soort richtlijn, iets waar jullie aan gaan werken.

Alles wat onder ogen komt bij kinderen is een giga veelvoud aan informatie. Met een druk op de knop heb je nu info waar je vroeger nog veel moeite voor moest doen. Of was eenvoudig weg niet beschikbaar.
Nogmaals gefeliciteerd met jullie initiatief!

Bedankt voor uw reactie!!

Helaas hebben niet veel ouders gereageerd op ons bericht en hebben we niet veel informatie ontvangen. Nu vragen wij ons af of u misschien ouders kent die met dit probleem zitten en hierin gesprek met ons wilt gaan. Dit kan natuurlijk via de enquête die wij hebben gepost onder een andere topic op ons account!

Wij zouden het enorm waarderen als u misschien deze enquête zou kunnen delen met verschillende mensen zodat wij hier informatie vanuit kunnen halen voor onze training!

Enquete? Waar staat de link?

Hoi Tjilp
Ik heb de link even gecopieerd voor je
Ze hebben een nieuw topic geopend: schermgebruik bij kinderen.
Misschien kun je hem ook doorsturen naar andere ouders. Zou tof zijn als ze veel info ontvangen.

https://forms.office.com/r/qVAXiUFC7Q

Hoi Bobby,

Dank voor je reaktie,
En jammer dat jullie tot nu toe niet veel reakties hebben gekregen.
Ik heb een topic geopend op het Viva forum. Daar zitten veel ouders en heb de link naar jullie topic en enquete erop gezet. 
Ik hoop dat jullie veel reakties krijgen!

Succes en groetjes,

https://forum.viva.nl/overig/reakties-gevraagd-van-ouders-met-kinderen/list_messages/505814

Ik heb zelf even op de Viva link geklikt en er staat dat het onderwerp niet bestaat. Ik denk dat het bij de beheerders in overweging is voor toestemming om het te plaatsen.
Jullie kunnen zelf ook een topic openen op Viva als je wilt

Helaas is het topic op Viva forum verwijderd. Onderzoekjes en enquetes mogen daar niet gehouden worden.
Sorry!

BobbyD

BobbyD

15-05-2024 om 19:54 Topicstarter

Moree schreef op 15-05-2024 om 12:33:

Helaas is het topic op Viva forum verwijderd. Onderzoekjes en enquetes mogen daar niet gehouden worden.
Sorry!

Geen probleem! Wij hebben het ook al geprobeerd op Viva Forum dus vandaar de vraag in de vorige post. Echt super bedankt dat u zo erg mee helpt met het verspreiden van de enquête, we waarderen enorm uw input! 

BobbyD

BobbyD

15-05-2024 om 19:57 Topicstarter

Tjilp schreef op 14-05-2024 om 22:08:

Enquete? Waar staat de link?

Hoi Tjilp! De link naar de enquête is in mijn andere forum van mijn account: Schermgebruik bij kinderen! Ik kan namelijk nog geen links in berichten delen.  

Gebruiker Moree had als het goed is ook een berichtje gestuurd met de link, maar voor de zekerheid verwijs ik nog naar de link. 

Hopelijk heeft u interesse om deze in te vullen en zo kunnen wij uw behoeften en uitdagingen in een effectieve training formuleren!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.