Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-04-2017 om 22:52
Ik doe een onderzoek over de prestatiedruk binnen gezinnen en wat de invloed van prestatiedruk binnen gezinnen heeft op hoe gelukkig wij ons voelen. Het zou mij heel erg helpen als u daarvoor even 2 minuutjes heeft om deze korte enquête in te vullen zodat ik dit onderzoek kan afronden. https://goo.gl/forms/hhrRCBYURiL0KSme2
12-04-2017 om 23:40
Voor wie?
Ik ben begonnen aan je enquête, maar had niet de indruk dat ik antwoorden gaf waar je wat mee zou kunnen. Je vraagt naar mijn gezins-/thuissituatie, en gaat vervolgens door op de relatie met mijn ouders en broers en zussen. Als volwassene met gezin zie ik (en ik ben vast niet alleen) als gezin de groep van mij, man en kinderen; als je iets wilt weten over mijn ouders moet je het anders omschrijven.
Ik denk dat je wat duidelijker moet formuleren hoe je een gezin definieert. Kan best dat je het oorspronkelijke gezin bedoelt, en de invloed daarvan op de druk die mensen, eenmaal volwassenen ervaren, maar dat is me zo niet duidelijk.
Kijkend naar de leeftijdscategorieën krijg ik trouwens een beetje de indruk dat je enquête meer gericht is op jongeren en jongvolwassenen, misschien moet je iets met je doelgroep?
Succes!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.