Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2018 om 13:19
Wie helpt mij afstuderen?
Hallo,
Voor het afstuderen aan mijn master Arts, Culture and Society in Rotterdam ben ik aan het onderzoeken wat ouders met basisschoolkinderen in Rotterdam zoal doen samen met de kinderen in de vrije tijd. Dit beslaat vooral het ondernemen van uitjes, maar ook de dagelijkse activiteiten. Tijdens een 30-45 min. durend interview zullen we het over verschillende activiteiten hebben en ook kijken naar motivaties en belemmeringen.
Deelname aan mijn onderzoek waardeer ik ontzettend, en daarom staat er ook een beloning van 15 euro tegenover. Het interview doe ik het liefst face-to-face op een locatie die je zelf kunt kiezen. Dit kan thuis, in de bieb of in een café. Andere mogelijkheden zijn telefonisch of via Skype. Het interview wordt opgenomen en anoniem verwerkt.
Als je dus in Rotterdam (of omgeving) woont en tenminste één kind op de basisschool hebt, hoor ik graag of je interesse hebt. Dit kan via mail: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Joni Cousins
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.