Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hilde

Hilde

11-12-2015 om 15:49

Ouders gezocht!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Hilde en ik doe op dit moment een afstudeeronderzoek naar het speelgedrag van kinderen. Nu ben ik op zoek naar ouders die een enquête zouden willen invullen hierover. Zelf ken ik erg weinig ouders met jongere kinderen, dus u zou me er ernorm mee helpen!

De enquête is te vinden op onderstaand adres:

http://www.thesistools.com/web/?id=490430

Alvast bedankt!

Groetjes,
Hilde

Christel

Christel

11-12-2015 om 16:56

Ingevuld

ook nog voor je.

MamavanSenH

MamavanSenH

11-12-2015 om 17:48

Ingevuld

Maar soms wat lastig met 2 kinderen. De vraag "hoe vaak zijn uw kinderen bezig met (bord) spellen" is makkelijk, want daar zijn ze allebei nooit mee bezig. Maar "hoe vaak zijn uw kinderen bezig met puzzels" is lastiger, want ja, de één doet bijna niets anders dan puzzelen en de ander is er nog te klein voor dus kijkt niet naar puzzels om. Dus die vragen heb ik alleen over de oudste ingevuld, de jongste is denk ik nog te jong voor deze enquete.

dc

dc

11-12-2015 om 19:58

nog iets

Hoe vaak zou u willen dat uw kinderen bezig zijn met deze activiteiten?

Het maakt me niet zo uit. Het maakt me uit dat ze gelukkig zijn, hoe ze dat precies invullen zal me echt een zorg zijn. Maar die optie heb je niet.

Marjoleine64

Marjoleine64

12-12-2015 om 14:48

Wat is creatief spelen?

Hoort muziek maken ook niet bij creatief bezig zijn? Nu wordt er alleen maar over knutselen gesproken!

Henriette123

Henriette123

12-12-2015 om 17:30

Ook creatief

En als saan jong op Marjolein:
Spelen met LEGO is ook creatief, als ze zomaar iets gaan bouwen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.