Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2017 om 22:55
Beste ouder!
Dit onderzoek is specifiek voor ouders die geregeld aankopen doen in de supermarkt. Mijn naam is Thobias en ik ben een student aan de Universiteit van Gent. Momenteel ben ik mijn afstudeeronderzoek aan het uitvoeren en daarvoor zou ik 5-7 minuutjes van uw tijd willen vragen.
Dit onderzoek wordt louter gevoerd voor academische doeleinden en alle antwoorden zijn volstrekt anoniem! U krijgt een abstract van de belangrijkste bevindingen wanneer u uw contactgegevens achterlaat.
https://febugent.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8x3lLCIRPAcy4Fn
Aarzel zeker niet om me te contacteren als er nog verbeterpunten zijn.
Hartelijk bedankt,
Thobias
19-04-2017 om 23:06
Ik ben gestopt
Voor mijn gevoel krijg ik telkens dezelfde vraag met minimale verschillen in de plaatjes. Ik raak de draad kwijt.
En dat terwijl ik toch best intelligent ben
20-04-2017 om 08:57
Het zijn kleine maar belangrijke verschillen
Dag Lente!
Bedankt voor je input! Het zijn inderdaad kleine veranderingen maar er zijn wel degelijk steeds veranderingen in de vragen. Het doel is om te kijken wat er nu echt belangrijk is.
Groetjes,
Thobias
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.