Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ouders (25-45 jaar) gezocht voor mijn enquête

Hallo!

Voor mijn onderzoek zoek ik mensen tussen de 25 jaar en 45 jaar oud om mijn enquête in te vullen. Vooral ouders (en mannen) zijn voor het evenwicht héél erg welkom.
De enquête gaat over een bepaalde methode van kalverenopfok en over een ijsje gemaakt met melk afkomstig van dit systeem.

Ik zou willen vragen even door de 1e vraag heen te 'worstelen', ik merk namelijk dat velen daar afhaken. Daarna wordt het makkelijker

Dit is de enquête: https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_1S7hj1imnDn79CB

Alvast bedankt!

angel3

angel3

23-07-2017 om 15:20

Wat ga je hier nu meten dan? Vreemde vragen

angel3

Ben je voorbij de eerste vraag gekomen? Dan wordt het wel duidelijk.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-07-2017 om 00:35

Waarom

Tot 45 jaar?

SpeechLess

SpeechLess

24-07-2017 om 21:16 Topicstarter

Bedankt.

Voor de mensen die hem hebben ingevuld: heel erg bedankt!

angel3: ik snap dat het onduidelijk is wat ik precies meet en dat daarmee de vragen nogal vaag kunnen zijn. Dit is echter ook de bedoeling om mensen niet te beïnvloeden en sociaal wenselijke antwoorden te voorkomen. Eventueel kan ik na afloop wel vertellen wat ik heb gemeten.

Ginny Twijfelvuur: de leeftijdgrens van 45 jaar is gekozen in verband met de groep mensen die ik wil meten, dit zijn (onder andere) ouders van kinderen jonger dan 10 jaar. We verwachten die niet veel te vinden bij 45+ers .

Jackie

Jackie

25-07-2017 om 00:34

succes

Ik zou na afloop ook wel willen weten wat er uit is gekomen dus houd ons op de hoogte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.