Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-07-2017 om 21:17
Hallo,
OPZOEK: naar jongen die lijdt aan depressie (jonger dan 25 jaar)
Mijn naam is Pippi Kragtwijk (https://www.linkedin.com/in/pippi-kragtwijk-5177a367/?ppe=1) en ik ben afstuderende aan mijn studie Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Voor mijn afstudeerproductie maak ik een uitgebreide productie rondom depressie onder jongeren. Dit omdat ik vind dat het onderwerp meer aandacht moet krijgen onder jongeren. De productie bestaat uit een uitgebreid achtergrondartikel met daarin aan het woord een kinderpsychiater, onderzoeker en ervaringsdeskundige. Daarnaast maak ik een video van ongeveer 6 minuten waarin ik twee depressieve jongeren portreteer. Enkele vragen in het interview kunnen zijn: hoe is het om depressief te zijn? Hoe ervaar je de sociale druk die speelt rondom depressie? En hoe zit het met de taboesfeer? Genoeg vragen om te stellen… Voor deze video heb ik al een meisje gevonden maar ben ik nog opzoek naar een jongen die lijdt aan depressie. Ben jij deze persoon of ken jij iemand? Ik hoor het graag.
Jullie kunnen mij bereiken via [email protected] of op mijn telefoonnummer (verwijderd door forumbeheer ivm privacy).
Groet,
Pippi Kragtwijk
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.