Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Online onderzoek over tweetaligheid

Beste ouders,

Ik ben voor een online experiment voor mijn promotieonderzoek aan University College London op zoek naar proefpersonen. Het doel van het onderzoek is om een beter inzicht te krijgen in hoe mensen die meer dan één taal spreken taal verwerken.

Wil je meedoen? Klik dan op deze link: https://uclpsych.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_enivBHl8IqvbE9L. In ruil voor je deelname zal ik je een bol.com cadeaubon ter waarde van €5,00 sturen!

Even ter verduidelijking: voor dit experiment ben ik op zoek naar volwassene proefpersonen. In een later stadium van mijn promotieonderzoek hoop ik ook te onderzoeken hoe tweetalige kinderen taal verwerken, maar zo ver ben ik nog niet...

Bedankt!
Eva

wimb

wimb

02-03-2016 om 16:59

Mag niet meedoen

want ik woon niet in Nederland.
succes.
wimb

Wat bedoel je?

De meeste Nederlanders zijn meertalig want hebben Engels, Frans, en/of Duits gehad op school. Of ook Latijn, Grieks, Spaans, Chinees, Fries en zelfs soms Arabisch of Bahassa Indonesia. Of Sranan tongo?
Of bedoel je vanaf de geboorte meertalig?

Jacquel

Jacquel

02-03-2016 om 19:11

Nou moe zeg

Het experiment begint met een hele lijst van criteria, waaraan ik voldoe. Telefoon van de haak, gas onder de aardappels uitgedraaid, want ik moet het experiment zonder onderbreking doen. Heb er zin in, en dan bij de eerste vraag vlieg ik eruit. Ben te oud! Zet dat alsjeblieft in je lijst van criteria.

vlinder72

vlinder72

02-03-2016 om 19:36

ook niet

En het kan ook niet op een tablet of telefoon. Waarom niet? Ik vul altijd enquêtes in op mijn tablet. Ik ga daarvoor echt niet speciaal een computer opstarten.

mirreke

mirreke

03-03-2016 om 08:41

oh jee, hoe oud dan?

Want ik wil wel meedoen, maar als ik te oud ben hoef ik niet eens te beginnen.

MamavanSenH

MamavanSenH

03-03-2016 om 16:14

30 minuten

Om het in 1 keer af te maken? Kan niet beloven dat dat lukt met 2 kleine kinderen en een zeer ondeugende kat maar ik ga het proberen...

Jacquel

Jacquel

04-03-2016 om 17:21

Geen idee, Mirreke

Mijn leeftijd werd gevraagd en toen kreeg ik als reactie dat ik te oud was. Ben 62. Maar hoe oud jong genoeg is, werd niet duidelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.