Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek: Waar hebben mantelzorgers behoefte aan?

Hallo,

Mijn naam is Shauni Wolters, vierdejaarsstudent communicatie en multimediadesign. Ik doe momenteel onderzoek naar mantelzorgers, voor wie zij zorgen, welke knelpunten zich voordoen en hoe deze opgelost kunnen worden.

De informatie die uit onderstaande enquête komt gebruik ik om verbeteringen in een nieuw platform voor mantelzorgers aan te brengen en nieuwe functies toe te voegen.

Mantelzorgers die willen deelnemen aan de enquête kunnen via onderstaande link naar de enquête navigeren.

Link naar de online enquête:
https://goo.gl/forms/3tAy2sm6uyR3fVPQ2

Het invullen van deze vragenlijst is volledig anoniem en duurt slechts vijf minuten.

Alvast bedankt,
Shauni Wolters

Half a twin

Half a twin

28-10-2016 om 10:26

Klopt dit?

Ik heb in het verleden mantelzorg gedaan voor een buurvrouw 1 dagdeel (3,5 uur) in de week ruim 9 jaar lang. Maar als ik aanvink minder dan 8 uur langer dan 3 maanden is mijn enquete klaar.
Wellicht kan ik toch wel wat vragen beantwoorden die nuttig zijn voor je onderzoek. Ik heb in die 9 jaar best wel eens behoefte gehad aan ondersteuning en een luisterend oor. Het was lang niet altijd makkelijk, liep soms tegen dingen aan waarvan ik niet wist hoe te handelen ik was geen familie van degene die ik hielp, er was ook nauwelijks meer familie over.
Soms moest ik handelen zonder met iemand te kunnen overleggen. De woningbouw bellen over een kapot gewaaid raam is niet zo moeilijk dat moest gerepareerd en dat regelde ik dan. Bij ziekte of problemen met de thuiszorg lag dat wat moeilijker.

Shauni Wolters

Shauni Wolters

02-11-2016 om 15:46 Topicstarter

Klopt

Beste Half a twin,

Ik weet dat er behoorlijk bruikbare input beschikbaar is voor dit onderzoek van mantelzorgers die niet intensief of langdurig voor iemand zorgen. Helaas gebruikt de gemeente waar dit project voor is een specifieke definitie van mantelzorg.

Bedankt voor je reactie, ik zal dit zeker aankaarten.

Groet,
Shauni

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.