Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek over attitudes van ouders tegenover Inclusief onderwijs

Beste ouders,

Wij zijn twee studenten Pedagogische Wetenschappen aan de RUG in Groningen.
Momenteel doen wij een onderzoek over de attitudes van ouders (met één of meerdere kinderen op de basisschool) tegenover kinderen met een beperking in het reguliere onderwijs. Hier hebben wij natuurlijk veel respondenten voor nodig, het zou super zijn als u onze enquête zou willen invullen! Het onderzoek is geheel anoniem, en de data wordt vernietigd na dit onderzoek. Meer informatie (zoals ook een e-mailadres) staat in de linkjes. Er zijn twee enquêtes, waarvan u er één kunt kiezen om in te vullen.

Attitudes tegenover lichamelijke beperking: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtERaWMO1ZNsmhQMYClsr43rq-lktRDmwX7qJRtsRb8twbcw/viewform

Attitudes tegenover verstandelijke beperking: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSceJWBnuXIBc0qzNDr6pSZ2u5wF9DpjLEyvtG4TxJiyBpd2Bg/viewform

Alvast heel erg bedankt voor het invullen!

Alison

Alison

04-01-2017 om 00:36

Wat ik nou

nooit begrijp van die studenten dat ze zoiets anoniem posten. Het is toch een kwestie van fatsoen om ergens je naam bij te zetten? Deze melden tenminste nog voor welke opleiding het is, dat mis ik ook vaak. Ik doe in ieder geval niet mee aan zoiets.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-01-2017 om 01:48

Alison

Als je de moeite neemt om verder te kijken via de linken zie je hun namen in de emailadressen. Je kunt ze dus ook persoonlijk benaderen.

Triva

Triva

04-01-2017 om 16:52

Het voordeel

is dat ze niet nog jaren via google terug te vinden zijn naar dit forum. Zolang de uitleg en naam maar in de link staat toch?

En toch...

mis ik wat toelichting. Ik heb deze enquête namelijk een paar weken geleden al ingevuld. Toen was er maar één optie, over mijn attitude tegenover een kind met verstandelijke beperking, waar best wat kritiek kwam op de samenstelling van de enquête. Ik krijg nu min of meer dezelfde vragen weer, over eenzelfde fictief kind.

Ik kan me voorstellen dat jullie hebben gemerkt dat er iets mankeert aan het eerste onderzoek en het hebben bijgesteld, maar waar is de opmerking daarover? Ik heb die eerste keer best uitvoerig antwoord gegeven; als je me nu hetzelfde vraagt en hoopt dat ik dit niet merk voel ik me niet direct serieus genomen, en ga ik zeker niet het hele verhaal nog een keer doen.

Karmijn

Karmijn

05-01-2017 om 20:40

gestopt bij vraag 8

Ik ben gestopt bij vraag 8. Rugzakje???????

Dat is echt al vier jaar geleden afgeschaft! En het heette nooit 'rugzakje', het heette: leerling gebonden financiering.

Deze enquete kan ik niet serieus nemen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.