Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-11-2016 om 18:11
ALLE OUDERS OPGELET!
Zit jouw zoon of dochter op het voortgezet onderwijs en wil je graag kans maken op 2 bioscoopbonnen?? Vul dan aub mijn enquête in: https://goo.gl/forms/Rb5osBrTjrzzjZJE3
Ik ben vierdejaarsstudent aan het Avans in Breda. Ten behoeve van de minor Online Marketing doe ik samen met twee medestudenten onderzoek naar het (online) gedrag en de mening van ouders op het gebied van bijles. Hiervoor heb ik jullie hulp heel hard nodig!!
Alvast heel erg bedankt voor de medewerking!
Groetjes Anique de Bruyn
11-11-2016 om 19:17
1 bericht
1 bericht hierover is toegestaan, maar je mag niet allerlei draadjes vervuilen met je oproep. Wil je forumbeheer vragen om de rest te verwijderen?
Dan zal ik later naar je enquete kijken.
11-11-2016 om 22:30
Anique
Ik heb je enquete ingevuld en een persoonlijke mededeling toegevoegd. veel succes !
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.