Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Karlijn
02-01-2016 om 14:47
Onderzoek naar wintersport met de kinderen
Hallo ouders en wintersportliefhebbers! Ik kan uw hulp heel goed gebruiken. Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek over wintersport met kinderen. Ik wil u vragen onderstaande vragenlijst in te vullen. U helpt mij hier ontzettend mee! Bent u niet zeker of u tot de doelgroep behoord? De survey laat dit vanzelf weten!
[url]https://vuass.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3qGHwb647HQH3kV[/url]
angel3
02-01-2016 om 16:03
Alleen
Al vanwege de spelfouten in die paar zinnen haak ik al af. Hij doet het ook niet op mijn telefoon.... Dus helaas
Redactie Ouders Online
02-01-2016 om 17:52
SW4
Beste SW4,
Dank voor de melding! (Dat er misschien sprake is van een commercieel onderzoek.) Maar onze mail aan u kwam onbestelbaar terug...
Ga even naar "Mijn account" in de rechter kolom, en wijzig het mail-adres in een werkend adres...
Vriendelijke groet,
Henk Boeke (Redactie Ouders Online)
Nastia
02-01-2016 om 19:53
Echt waar??
Ik dacht door de fouten in bovenstaand bericht en de knulligheid van de vraagstelling eigenlijk dat het om een profielwerkstuk ging... maar jullie zijn masterstudenten communicatiewetenschap! Dan kunnen jullie mij vast vertellen hoe ik onderstaande vragen kan beantwoorden als ik kan kiezen uit "helemaal belangrijk" tot "zeer onbelangrijk"...
Het is belangrijk dat skileraren dezelfde taal spreken als mijn kinderen.
De taal die de skileraren spreken is onbelangrijk.
Het is niet belangrijk dat de taal die de skileraren spreken niet belangrijk is? Ik snap -denk ik- wel wat jullie van me willen weten, maar ik ben toch maar afgehaakt.
Kaitlin
02-01-2016 om 20:35
Helaas...
Helaas werd het bericht voordat ik het voldoende kon nakijken en verbeteren al geplaatst. Klikfoutje op een touchscreen laptop. Als ik kon vinden hoe ik het bericht kon aanpassen was dat direct gebeurt.
De tegenstellingen in de vragen zijn belangrijk om te checken op random gedrag. Als iemand bij beide vragen 'belangrijk' invult, is er kans dat het niet naar waarheid is ingevuld en is de respondent wellicht onbruikbaar.
V@@s
02-01-2016 om 20:44
je snapt het niet
Je moet de reactie van Nastia nog eens goed lezen. Die gaat niet over het feit dat je tegengestelde vragen stelt, maar over de formulering van de vragen.
Arendje
02-01-2016 om 20:47
Karlijn
'Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek over wintersport met kinderen.'
Welke opleiding is dat dan?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.