Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ted

Ted

03-11-2015 om 10:22

Onderzoek naar verbetering transparantie keten dierlijke materialen (bont, dons, angora en wol)

Hallo lieve mensen,

Ik en 2 andere meisjes doen een onderzoek voor onze opleiding op TMO Fashion Business School naar hoe de transparantie in de toeleveringsketen van dierlijke materialen zoals bont, angora, dons en wol verbeterd kan worden. Er bestaan honderden keurmerken/labels/certificaten voor dierenwelzijn in de voedselindustrie maar hoe zit het met de mode-industrie?? Helpen jullie ons door de enquête in te vullen?! We vragen 5 minuutjes van je tijd.

Hieronder vind je de link:

http://www.thesistools.com/web/?id=482153

Alvast enorm bedankt!!

Puck

Puck

04-11-2015 om 17:50

niet ingevuld

Afgehaakt bij vraag 2: Ik kijk bij het kopen van een artikel van/met dierlijke materialen (bont, angora, wol en dons) of het een certificaat/label heeft.* Ik koop deze materialen niet. Bont angora en dons uit principe niet, wol omdat ik daar allergisch voor ben.
Verder stoor ik me enigzins aan je posting: lieve mensen????? Ik ben niet lief hoor, ben een vreselijke bitch. Ik en 2 andere meisjes???? Nooit geleerd om jezelf als laatste te noemen?

Jamie

Jamie

04-11-2015 om 19:09

sowieso

Meisjes? Zijn jullie zes jaar of zo?

Hoe komen ze toch aan die rare manieren van aanheffen tegenwoordig. Ik heb ook wel eens iets met 'mensjes' gezien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.