Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar stimuleren van smaakontwikkeling

Beste ouders,

Namens de Hogeschool Utrecht zijn wij bezig met een groot onderzoek naar de smaakontwikkeling van kinderen voor ons afstuderen.

In opdracht van de organisatie Groentefroetels onderzoeken wij hoe we het best kinderen, van 2 tot 7 jaar, in contact kunnen laten komen met nieuwe groente en fruit. Het einddoel van Groentefroetels is om kinderen gezonder/gevarieerder te laten eten en ze kennis te laten maken met verschillende soorten groenten en fruit. Op deze wijze wordt de smaakontwikkeling van kinderen bevorderd.

Om tot goede inzichten te komen hebben we jullie hulp nodig!
Door middel van een korte enquête vragen wij om 5 á 10 minuten van uw tijd om ons te helpen.

De respondenten worden volledig anoniem gehouden en het de antwoorden worden vertrouwelijk geborgen.

Link enquête: https://docs.google.com/forms/d/1yWlFVygEv4rkxxvOE3Cuvbt-9RGSsndcV6BWovodfEs/viewform

Wij hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen!

Beertje37

Beertje37

30-03-2016 om 15:37

Tijd op tablet

Waarom kan ik niet minder dan gemiddeld 1 uur invullen? Ik vind 1 uur voor de gevraagde leeftijdscategorie al aan de hoge kant.

Tine Winkel

Tine Winkel

30-03-2016 om 21:44

wanneet eet je kind fruit

als tussendoortje - maar dat kan ik niet invullen

dc

dc

30-03-2016 om 22:02

wel

Ik denk dat je een belangrijk punt zet namens veel mensen, hier ook!

Hanne.

Hanne.

30-03-2016 om 23:22

Mee eens

Helemaal mee eens.

Apart dat jullie de leeftijd van mijn kind niet willen weten trouwens een 2 jarige en een 7 jarige verschillen nogal in benadering.

Half a twin

Half a twin

31-03-2016 om 09:30

net als Tine

Fruit als tussendoortje maar dat kan je niet invullen.

DennisEngelsman

DennisEngelsman

31-03-2016 om 15:50 Topicstarter

Bedankt!

Bedankt voor de reacties en feedback.
We hebben het meegenomen en inderdaad door een miscommunicatie is de leeftijd van de kinderen over het hoofd gezien. In de volgende versie gaan we dit zeker meenemen.

MamavanSenH

MamavanSenH

05-04-2016 om 16:29

Tablet/telefoon

Waar is de optie om in te vullen dat ze nooit op die dingen spelen? Een tablet hebben we niet en aan onze telefoons mogen ze niet komen. Vind ik echt onnodig op deze leeftijd. Gelukkig kon ik de vragen wel open laten. Maar het lijkt nu net of er van uit word gegaan dat elk kind van deze leeftijd op tablets en telefoons spelletjes speelt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.