Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar schoenen. Vul in en WIN!

Ben jij tussen de 18 en 55 jaar? En heb je, net als ik, stiekem ook een grote liefde voor schoenen? Dan heb ik jouw hulp nodig! Draag een schoentje bij aan mijn afstudeeronderzoek en breng mij een stapje dichterbij mijn diploma.

Geef 5 minuutjes van je tijd, vul mijn enquête in en maak ook nog eens kans op twee keer een cadeaubon t.w.v. 10 euro van Omoda (als je kans wilt maken, vergeet dan niet je e-mailadres in te vullen).

De link --> omoda.nu/All_about_shoes_enquête

Alvast bedankt!

wimb

wimb

07-05-2016 om 12:03

klikbare link

maak het niet te moeilijk en geef een klikbare link :

http://www.thesistools.com/web/?id=505997
wimb

Magalí

Magalí

07-05-2016 om 17:01

Kan hem niet invullen

Ik koop nooit schoenen online en ineens zijn er vragen over online schoenen kopen waarbij geen 'niet van toepassing' staat.

tonny

tonny

07-05-2016 om 17:44

ik ben 57

dus mijn schoenenbelangstelling is niet boeiend meer?

Stenna

Stenna

07-05-2016 om 23:12

waarom

ttoch zo vaak die strikte en rare leeftijdslimieten bij de studentenenquetes? pas was het 50, nu weer 55. Waarom? Kopen vrouwen boven de 55 geen schoenen online ofzo? Ik wel!!

Fleurverwijs

Fleurverwijs

08-05-2016 om 09:47 Topicstarter

wimb

Bedankt voor de tip. Ik dacht dat de link automatisch klikbaar zou worden.

Fleurverwijs

Fleurverwijs

08-05-2016 om 09:55 Topicstarter

Waarom tot 55

Omdat de directe doelgroep 18 tot 55 jaar is. Dit onderzoek wordt gehouden binnen deze doelgroep omdat het anders niet representatief is.

Stenna

Stenna

08-05-2016 om 16:03

snap je antwoord niet

De doelgroep van wat? Vrouwen die online schoenen kopen? Zijn die in de gehele bevolking allemaal tussen de 18 en 55 dan? Dan is je onderzoek inderdaad representatief. Als dat zo zou zijn...

vlinder72

vlinder72

08-05-2016 om 16:25

Tonny

Vrouwen van boven de 50 kopen alleen maar Ecco schoenen. Duh. Dat weet toch iedereen al.

Klopt Vlinder

Weet niet wat ik zonder Ecco's zou moeten beginnen met die bejaarde voeten van mij.

Moni

Moni

08-05-2016 om 20:01

Het gaat om Omoda

En die mogen best een doelgroep hebben. Ook als wij het er niet mee eens zijn.
Er zijn zoveel merken die een doelgroep hebben. Dat heet marketing.

Gelukkig mag wel iedereen zelf weten in welke winkel die schoenen koopt. Je wordt boven de 55 niet geweigerd als klant

yoi

yoi

08-05-2016 om 20:26

onvriendelijk

waarom toch altijd meteen zo er bovenop springen als een student vraagt om iets in te vullen?

tonny

tonny

08-05-2016 om 20:40

ik spring nergens bovenop

ik snap het gewoon niet. Alsof mensen boven de 55 nooit online schoenen kopen.

Dat ik als moeder van meerderjarige kinderen bij sommige vragen niet interessant ben, snap ik meteen. Mijn herinneringen stammen uit een andere tijd, zaken veranderen snel.

Maar ik vind er niks aan me 'oud' te voelen. Als je gewoon ook een groep 55 plus invoegt, kun je die later gewoon weglaten toch, als Omoda die groep niet boeiend vindt? Mij hoor je niet.

Stenna

Stenna

08-05-2016 om 23:05

misschien vergist omoda zich wel, en is de 55 plus groep juist een hele interessant doelgroep, die vollop schoenen koopt. Maar die ze tot nog toe vergeten zijn aan te spreken omdat ze niet mee mogen doen in hun markteting onderzoeken.
Waarom ik "daar op spring"? Omdat je als student moet leren juist over zulke dingen kritisch na te denken, en niet voetstoots moet aannemen wat je "klant" beweert. Ik heb graag studenten (en later onderzoekers) die zelf bedenken, hee waarom is de doelgroep eigenlijk maar tot 55 gedefinieerd? Is dat eigenljk wel handig? Als ik nu eens geen leeftijdgrens in mijn onderzoek aangeef, dan kan ik naderhand zien of er mogelijk toch interessant 55 plus klanten bestaan. En als mijn klant dat toch niet interesseert laat ik ze uit de analyse oor de klant weg (en neem het eventueel alleen in mijn scriptie voor de uni op). Waarom zou je ze bij voorbaat weglaten?

bejaardenmode

Al weer heel erg lang geleden, in de jaren tachtig, zag ik voor het eerst bejaarden binnenkomen met spijkerbroek en op sneakers.
Ouder dan vijfenvijftig heeft vaak, niet altijd, iets meer te besteden omdat ze uit de kinderen raken die veel geld kosten wat je niet aan schoenen kunt besteden.
Maar ja, ze verslijten ook niet zoveel meer en of ze nog met elke trend meewillen is ook maar de vraag natuurlijk.
Maar ik voorzie wel een 'gouden' toekomst voor fabrikanten want ook na de vijfenvijftig moet er nog lang doorgewerkt worden en daar verslijten je schoenen vaak weer wel van.

Stenna

Stenna

08-05-2016 om 23:21

slijten

Nou AnneJ, dan ben ik een geheel niet representatieve 50plusser want ik koop echt niet pas schoenen als de oude versleten zijn hoor. Net zo min als jongeren dat doen. Ik koop schoenen omdat ze mooi zijn, ik ze leuk vind, met de mode mee doe.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 18:10

Stenna

Zo zie je maar dat ook hier weer een evenwicht in te vinden is. Ik koop wel schoenen als de oude op zijn. Ik zou dolgraag een kast vol schoenen hebben overigens.

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 20:42

kast

die heb ik wel, een kast vol schoenen, en ben er blij mee. En geen enkele Ecco!!! Komt regelmatig wat nieuws bij, voor het leuk. Ben juist zo gelukkig dat ik me dat nu kan veroorloven, dat was niet altijd zo (en toen was ik nog wel in de "doelgroep").

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 20:43

oja

en zo uitzonderlijk is dat niet, ik ga meestal met vriendinnen schoenen en kleren kopen, en die zijn allemaal mijn leeftijd. Dus als ik Omoda was....

Pirata

Pirata

09-05-2016 om 20:45

ecco

Gut, ik heb meerdere ecco's. Toevallig wel de mooiste exemplaren uit de Ecco-collectie, niemand herkent het als.ecco's. En ze gaan lang mee! Ik ben anders geen Ecco-type ☺

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.