Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-04-2015 om 16:33
Beste ouders,
Momenteel ben ik bezig aan een afstudeeronderzoek om het gedrag omtrent het geven en krijgen van cadeaus (leuke aangelegenheid, toch?!) in kaart te brengen. Om een representatief beeld van dit gedrag te krijgen ben ik (mede)op zoek naar ouders met (jonge) kinderen die bereidwillig zijn om mij te helpen doormiddel van het invullen van de volgende enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=462998.
Het invullen kost u ongeveer 5 minuten van uw tijd en gaat zogezegd over het geven en krijgen van cadeaus. Tevens kunt u er nog voor kiezen om doormiddel van het invullen van de enquête kans te maken verrast te worden met een leuk cadeautje ter waarde van 50 euro.
Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst!
15-04-2015 om 16:53
Leuke aangelegenheid...
Sinds ik weet hoe Sheldon er over denkt weet ik dat het voor veel mensen géén leuke aangelegenheid is
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.