Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Rosa
21-02-2016 om 12:20
Nieuw vegetarisch broodbeleg: onderzoek door food and business
Beste ouders van Nederland,
Ik ben voor mijn opleiding Food and Business een nieuw brood beleg aan het ontwikkelen voor mensen die graag vegetarisch willen eten/duurzaam willen eten/op hun gezondheid willen letten.
Daarvoor heb ik mensen nodig die mij zouden willen helpen hiermee. Ik zoek daarom mensen die letten op bovenstaande aspecten en die bijvoorbeeld kinderen hebben die vegetarisch willen eten. Het gaat namelijk over een zoet brood beleg waardoor ik ook graag kinderen in mijn onderzoek mee zou willen nemen. Verder zijn natuurlijk ook jullie als ouder welkom. Ik ben blij met veel meningen!
Als u het leuk vind om mee te doen hieraan, zou u hier dan een reactie achter willen laten of mij mailen op [email protected]
Groetjes Rosa
mijk
21-02-2016 om 12:43
het aanbod
Aan zoet vegetarisch brood beleg lijkt me redelijk groot eigenlijk!
Mijk
skik
21-02-2016 om 13:23
Is er ook zoet, niet-vegetarisch beleg dan? Hagelslag van kip, kokosbrood met stukjes rundvlees, chocopasta met bacon?
skik
M Lavell
21-02-2016 om 14:02
Wat moet je ermee?
Bramen zijn kampioen leverancier van vezels, relatief laag in caloriën en ze hebben weinig suiker nodig voor de smaak. Ik stel mij een ingedikte variant voor. Iets als appelstroop, maar dan van bramen.
Één lik op je boterham goed voor, pak'm beet, 20% van uw dagelijkse vezelbehoefte.
Overigens ben ik op dit idee gekomen omdat ik in het vrolijke bezit ben van een halve hectare bramenlabyrint waar een mega productie af komt. Maar wat moet je ermee....
Bramenstroop dus. Vanaf oktober verkrijgbaar. Denk ik. Ik moet het nog proberen.
(Bramenijs is trouwens ook heel gezond )
Imogen
21-02-2016 om 14:03
zoet
als vegetariër heb ik geen behoefte aan méér zoet beleg. Juist meer (lekker!) hartig beleg zou hier welkom zijn, al ben ik gelukkig dol op kaas.
bieb63
21-02-2016 om 14:11
Miriam
Ik ben benieuwd! Dat lijkt me lekker. Laat het weten of het wat is a.u.b.
Christel
21-02-2016 om 14:22
Imogen
Heb je de vegetarische spread van de Aldi al geprobeerd? Vier smaken geloof ik. Ik heb gisteren de paprika/chili meegenomen en die vind ik lekker!
Leen13
21-02-2016 om 14:31
fruit en groente
Beide kinderen hebben een lange periode, los van elkaar, vegetarisch gegeten. Je kunt ook banaan op brood doen, tomaten, komkommer en een opgebakken prakje stamppot of zoiets.
bieb63
21-02-2016 om 14:46
inderdaad
Ik snap dat zoete ook niet zo goed. Zoet broodbeleg is er veel en bijna altijd vegetarisch. Dus wat is de bedoeling?
Ik probeer me er een voorstelling van te maken. Chocolade-achtige dingen, die zijn er zat. Suikerwaar (ala vruchtenhagel) zijn er zat. Zelfs iets koekachtigs ala Bolletje is er ook. Wat blijft er over? Jam. Maar dat bestaat ook al decennia lang in vele varianten, ook met minder suiker.
Imogen
22-02-2016 om 09:49
Christel
'Heb je de vegetarische spread van de Aldi al geprobeerd?'
Nee, die ken ik nog niet. Bedankt voor de tip.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.