Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

mening ouders over snacken en een specifiek merk

Beste ouders,

In het kader van mijn afstuderen voor de opleiding commerciële economie voer ik momenteel een onderzoek uit bij een Nederlands snackmerk(snack=kroket, frikandel, bitterbal). Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar de meningen en belevingen van de Nederlandse consument(JULLIE).

Het zou mij ongelofelijk helpen als zo veel mogelijk mensen deze korte vragenlijst willen invullen(300 respondenten zijn nodig). Het kost ongeveer 6-7 minuten. Als blijk van dank worden er vijf mooie PRIJZENPAKKETTEN verdeeld onder de respondenten.

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Levie de Kruijf

https://goo.gl/forms/VSVLGkYsny4rtofy1

Foutmelding

Ik kreeg een 'fout in Googleforms' melding. Nadat ik een paar vragen had beantwoord.

Christel

Christel

08-09-2016 om 15:27

Blijkbaar opgelost

want ik kreeg alle vragen.

Huh?

Mijn reactie weg?

Nog een keer dan...

Jammer dat ik nergens kon zeggen dat ik een hekel heb aan oven snacks.

Die enkele keer dat ik een kroket of bitterbal eet wil ik een lekkere. En die komt dus uit de frituur. Niet uit de oven. En al helemaal niet uit een air-fryer..,,

Ingrid

40er

40er

08-09-2016 om 15:45

Gedaan

Duidelijke enquête. Netjes! Succes met je afstuderen.

Angela67

Angela67

08-09-2016 om 15:45

taalvauten

"In thema 3 zullen de merkwaarden welke (DIE) de consument verbind(T) met Kwekkeboom aanbod (AAN BOD) komen. Merkwaarden zijn begrippen welke (DIE) een goede omschrijving geven van een gevoel of emotie ('emotie'MAG WEG/OVERBODIG WOORD) dat de consument krijgt bij een merk."
gr Angela

Levie

Levie

08-09-2016 om 16:12 Topicstarter

dank

bedankt voor het invullen iedereen.

AnneJ: sorry ik weet niet wat er gebeurt zou kunnen zijn.

Angela67: erg bedankt voor de feedback, ik heb het meteen aangepast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.