Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bhendr

Bhendr

16-11-2016 om 18:01

Lieve ouders, ik heb jullie hulp hard nodig!

Dag dames en Heren,

Voor mijn eindscriptie voor de Bachelor Tourism Management ben ik op zoek naar ouders (tussen de 20 en 50 jaar oud) die bereid zijn mijn enquete in te vullen. De enquete kost je maar vijf minuten maar je zou mij er ontzettend mee uit de brand helpen aangezien ik ontzettend veel respondenten nodig heb voor een betrouwbaar resultaat.

De enquete gaat over het imago van Brussel als toeristische bestemming en het is onbelangrijk of je er wel of nog nooit bent geweest.
Klik alsjeblieft op de onderstaande link en help een toekomstige vader uit de brand! Tevens wordt er onder 4 van de deelnemers een dinerbon verloot!

Vriendelijke groeten en hartelijk dank,

Bjorn

https://saxion.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5thkikWUXAjjF4h

Elfje65

Elfje65

16-11-2016 om 18:15

2 vragen?

Ik vul m op smartphone in en hij stopt na "welke leeftijd heb je".

Bhendr

Bhendr

16-11-2016 om 18:17

Bedankt!

@ elfje65, bedankt voor het invullen! Dan verwacht ik dat u ouder dan 50 jaar bent en buiten de doelgroep valt, correct? In ieder geval bedankt!

Tine Winkel

Tine Winkel

16-11-2016 om 18:55

sorry

layout van de vragen met de antwoordcategorieen helemaal mee oneens tot helemaal mee eens is zodanig dat ik voor elke vraag steeds heen en weer moet scrollen op mijn laptop. Kleiner maken kan niet. Vind ik te veel gedoe, dus niet afgemaakt.

Morgaine

Morgaine

16-11-2016 om 19:06

Ingevuld

Ging prima op mijn tablet. Alleen bij de vraag over welke attracties ik xou bezoeken, moest ik de rij heen en weer schuiven.

Bhendr

Bhendr

16-11-2016 om 19:12

Super

Bedankt voor de reacties. In oudere webbrowers (zoals internet explorer) zou het kunnen dat de enquete niet heel fijn werkt. Aan te raden is om Chrome of Safari te gebruik, op mobiele apparaten werkt hij sowieso goed!

Elfje65

Elfje65

16-11-2016 om 19:13

Nou bedankt

Juist mensen boven de 50 gaan vaak weg oa naar Brussel met en zonder kinderen.

Bhendr

Bhendr

16-11-2016 om 19:20

correct

@Elfje 65. Correct! Dat is de exacte reden waarom mijn opdrachtgever meer wil weten over de groep mensen die zij nog lastig weten aantrekken. Vandaar de leeftijdsgrens.

Elfje65

Elfje65

16-11-2016 om 19:32

2 jaar gejokt

Heb nu de voorlaatste leeftijdscategorie genomen. Ik was nieuwsgierig waarom een 50plusser deze vragen niet zou hoeven te beantwoorden. Is mij nog steeds volstrekt onduidelijk nu ik de enquete heb gezien.

Elfje65

Elfje65

16-11-2016 om 19:34

Sorry

Ik zag je reactie te laat.

Pirata

Pirata

16-11-2016 om 19:51

done

Niet alle teksten waren even leesbaar op mijn scherm, toch gelukt. Ik ga overigens in december.

Miekemieke

Miekemieke

16-11-2016 om 22:27

Amai!!!

Ik kwam ook niet verder dan leeftijd en nochtans kom ik zo graag in Brussel. Ik ben boven de 50 maar als je op je 43ste je eerste kind krijgt en op je 45ste de tweede dan heb je toch best nog jonge kinderen, misschien zelfs te jong om mee naar Brussel te gaan. En wat te denken van ouders van 20, die moeten dan met n baby de kroegen in?

Nou Brussel

Dat is lang geleden hoor, in mijn studententijd naar een commissie van de Europese Unie, uitje van de studentenvereniging.
Ik ga wel naar Antwerpen, veel leuker, en ik kan me vergissen maar Brussel is toch franstaliger dan Antwerpen?
Maar goed, ik ben toch ook al veel te oud.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.