Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Korte enquete kopen van speelgoed

Beste ouders van Nederland,

Wij zijn voor school bezig met een marktonderzoek over het kopen van speelgoed (zowel online als in winkels). Daarvoor hebben wij jullie hulp nodig!

Wilt u zo vriendelijk zijn deze enquête voor ons in te vullen, het gaat om 13 vragen waar u nog geen 5 minuten van u tijd voor kwijt bent. Daarnaast is deze enquête geheel anoniem.

Hierbij de link naar de enquete: http://www.thesistools.com/web/?id=487884

Dit zou ons enorm helpen!

MamavanSenH

MamavanSenH

25-11-2015 om 21:14

Momenteel?

"Gelieve alleen enquete invullen indien u momenteel speelgoed koopt..."

Nee, momenteel koop ik geen speelgoed, momenteel zit ik achter de computer een enquête in te vullen.

Sorry, ik ben moe, daar word ik raar van

Student1234

Student1234

26-11-2015 om 14:05 Topicstarter

Onze excuses

Onze excuses voor het verkeerd formuleren van deze zin. In ieder geval erg bedankt voor het invullen van de enquete!

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

26-11-2015 om 14:35

Kinderen ouder dan 12 spelen niet meer?

Of hebben die geen speelgoed meer nodig?

tonny

tonny

26-11-2015 om 14:44

vraag 5

'Wat is voor u belangrijker bij het kopen van speelgoed?

Eigen belang: (vrijgevigheid, reactie van het kind op speelgoed)
Belang kind plezier, ontwikkeling van het kind)

Vreemde keuze. Uiteraard is antwoord twee het sociaal gewenste antwoord.
Antwoord een geeft volgens mij nogal uiteenlopende motieven: vrijgevigheid en reactie van het kind. Is dat puur eigenbelang??

Als mijn kleinkind spidermanspullen en minion-dingen vraagt, heb ik niet het gevoel dat dit perse heel pedagisch verantwoord speelgoed is, gericht op de ontwikkeling van het kind. Maar dat is wel wat hij graag wil hebben, wat zijn ouders goedkeuren en wat ik als oma (dus) koop.
Kleindochter wil alles roze en/of Frozen. Dus dat koop ik

Nou ja, ik koop niet rucksichtloos alles wat ze verzinnen, als de spidermandingen in mijn ogen erg lelijk zijn of het Frozenjurkje te duur voor de geboden kwaliteit, dan laat ik ze fijn liggem.

Misschien moeten jullie eens een enquete voor grootouders maken! Dat is een heel andere doelgroep dan ouders

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.