Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Design studente

Design studente

01-03-2018 om 14:49

Kinderen en natuur!

Beste ouders,

Ik hoop niet dat ik als een 'indringer' wordt gezien, maar ik heb jullie hulp nodig
Hopelijk willen en kunnen jullie mij verder helpen!

Ik ben een design studente en ik ben momenteel aan het afstuderen. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar de waarden en behoeften van kinderen t/m 12 jaar, uiteindelijk ga ik een digitaal product ontwerpen dat kinderen activeert om de natuur in te gaan.

Nou is mijn vraag of jullie zo vriendelijk willen zijn om onderstaande enquete in te vullen:
https://docs.google.com/forms/d/1ElP05rj7ajFM2tIH6ZpLca9I6IhQ7bpMf7qfEQIjq7E/edit?usp=sharing
Volledig anoniem uiteraard!

Het zijn een paar vragen en kost nog geen drie minuutjes, jullie kunnen mij hier onwijs mee helpen.
Ik zoek namelijk vooral respondenten die ik niet ken, dus buiten mijn eigen 'kring'. Vandaar dat ik het op dit forum probeer.

Mocht je interesse hebben in het eindresultaat, stuur mij gerust een privébericht.

Mijn dank is groot! Groet!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.