Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

René

René

14-04-2014 om 11:06

Ik heb jullie hulp heel hard nodig!

Beste mensen,

mijn naam is René van Beers en studeer aan de Universiteit van Tilburg. Voor het afstudeerproject van mijn Master Sociale Psychologie doe ik onderzoek naar politieke ideologie en opvattingen. Ik heb nog ontzettend veel deelnemers nodig om een zo betrouwbaar mogelijk resultaat te krijgen. Jullie zouden me echt enorm helpen bij het afstuderen als iedereen deze vragenlijst even in zou willen vullen, het duurt ongeveer maar 10 minuutjes.

Heel erg bedankt alvast!!
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... YNmTllaVBX

René

René

14-04-2014 om 11:08

Goede link

In de link ging er iets fout, dit is de goede:

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_dbDhxYNmTllaVBX

Puck

Puck

14-04-2014 om 12:07

veel te lang

Pffftt... wat een lange lijst, sorry, ik ben afgehaakt en ik snap niet wat de samenhang is tussen ideologische opvattingen en de laatste keer dat ik boodschappen ging doen. En verder weet ik toch echt niet meer waar ik in 2010 en 2012 op heb gestemd.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

14-04-2014 om 12:55

zeg rene

je bent aan het dubbelplaatsen. heb je uberhaubt toestemming?

Kaaskopje

Kaaskopje

14-04-2014 om 12:59

Puck

Meen je dat echt, weet jij van vier en twee jaar geleden niet meer waar je op gestemt hebt? Beslis je zoiets dan spontaan en blind in het hokje?

Ik heb het ook ingevuld en de lengte viel heus wel mee. Ik doe vaker enquètes en die zijn soms veel langer. Maar de vraag over wat je denkt dat er met je lichaam gebeurt als je sterft vond ik wel een aparte vraag. Daar zijn zoveel antwoorden op mogelijk.

Puck

Puck

14-04-2014 om 16:20

Kaaskopje

Nee, ik beslis dat zeker niet spontaan en blind in het hokje. Juist niet. Ik bekijk vooraf de partijprogramma's op punten die ik belangrijk vind en op basis daarvan en m.b.v. stemwijzers maak ik juist mijn keuze En aangezien de politiek erg wispelturig is kan het zomaar zijn dat ik na een paar jaar bij een andere partij veel meer overeenkomsten heb en dus iets anders stem dan ervoor. En ik vind het niet zinvol om te onthouden wat ik gestemd heb.

May

May

14-04-2014 om 20:50

Veel dubbele ontkenningen

Er staan veel lastige, dubbele ontkenningen in, dat maakt het antwoorden niet echt veel handiger..

Leuke enquete

Vragen waren helder, enquete zat goed in elkaar. Dat zie ik hier wel eens anders voorbijkomen
Succes met je studie!

Yta Chalne

Yta Chalne

15-04-2014 om 18:26

mooi

Ben benieuwd naar de uitkomsten.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

15-04-2014 om 21:05

Interessant onderzoek

En mooi om te doen. Ik hou nooit zo van die zwart-wit antwoorden. Fijn dat dat hier niet hoeft.

Er staat trouwens wel een spelfoutje in, het is milieubewusten....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.