Onderzoeks-oproepen en enquêtes
bob93
25-11-2015 om 10:59
Hoe vind je jouw sinterklaascadeautjes?
Goedendag ouders van Ouders.nl,
Wij, drie studenten van de Universiteit Twente, hebben jullie hulp nodig bij een onderzoek naar een nieuwe applicatie om verlanglijstjes te maken en cadeautjes te zoeken. Wij willen het "Sinterklaas" en "de Kerstman" het makkelijker maken om de cadeautjes te vinden die de kinderen wensen, wij geloven dat dit een hele uitdaging kan zijn! Hiervoor komen wij graag te weten hoe jullie dat nu doen?
Wij zouden het heel erg waarderen als jullie onze vragenlijst zouden willen invullen!
http://goo.gl/forms/ZhjLn1ixOY
Wij zijn jullie nu al dankbaar!
Groeten,
Jelle, Pim en Bob
Pug
25-11-2015 om 12:49
poe
Dat was wel kort, als je aangeeft niet met verlanglijstjes te werken!
Ik werk met mijn geheugen, maar vind dat geen uitdaging hoor
Leen13
25-11-2015 om 13:01
Grappig
"Wat is het geslacht van je kind(eren)? *
Graag als volgt antwoord geven: Kind 1: jongen/meisje, Kind 2: jongen/meisje , Kind 3: jongen/meisje etc. of NVT"
Wordt hier even een 'overige' genderidentiteit facultatief gesteld.
mijk
25-11-2015 om 15:10
hoe ingewikkeld kun je dingen maken
echt hoe maak je een verlanglijstje: Nou pen en papier. Of is dat geen information retrieval.
Hier gaat een overbodig product uit komen schat ik zo in.
Mijk
MamavanSenH
25-11-2015 om 20:50
Applicatie
De traditie van Sinterklaas is toch dat het kind een papieren verlanglijstje in zijn of haar schoen stopt? Hoe stop je een applicatie in je schoen?
Ava
25-11-2015 om 22:08
De toekomst
In de toekomst leg je je mobile in je schoentje, met verlanglijstje app. Die app is gekoppeld aan een speelgoedgids van een speelgoed-gigant of een bezorg-gigant. Ouders moeten dan ja (mag besteld worden) of nee (geen denken aan) aanvinken. Vervolgens verschijnt er een knop -bestel alles, verpakt in papier- en hoef je alleen nog de datum van de thuisviering in te vullen.
*brrr*
Als kinderen dan roepen dat het een verrassing is, bedoelen ze dat ze niet wisten wanneer de thuisviering zou zijn. Lol.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.