Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Help! (van toepassing voor gescheiden mensen)

Hallo allemaal, ik zou graag jullie hulp willen! Ik schrijf een scriptie over scheiden. Graag zou ik willen weten hoe jullie terecht zijn gekomen bij een bepaalde scheidingsbemiddelaar of advocaat. Dus alsjeblieft, vul de volgende vragen in, in de reactie.

Algemene gegevens:
Geslacht:
Leeftijd:
Leeftijd bij scheiding:
Had u kinderen ten tijde van de scheiding:

Vragenlijst:
1. Wat deed u nadat bekend was dat u ging scheiden? Hoe en waar ging u op zoek naar informatie over de vervolgstappen?
2. Heeft u gebruik gemaakt van een scheidingsbemiddelaar of advocaat?
3. Waarom een scheidingsbemiddelaar / advocaat en geen scheidingsbemiddelaar / advocaat?
4. Was u hier bewust naar op zoek of kwam u er (toevallig) bij terecht?
5. Hoe bent u gaan oriënteren? Waar ging u op zoek naar een verschillende advocaten/ scheidingsbemiddelaars?
6. Waarom heeft u uiteindelijk voor juist die scheidingsbemiddelaar of advocaat gekozen? Wat waren de criteria?
7. Wat heeft u vervolgens gedaan toen u besloten had om deze scheidingsbemiddelaar of advocaat te kiezen? Gebeld, gemaild, etc?

Heeeeel erg bedankt!

Ja hoor

Kan het ook anoniem naar een mailadres of zo? De meeste mensen hier zijn er toch wat op gebrand dat er niet al teveel details zoals leeftijd precies op de site in beeld komen.

Amare

Amare

24-09-2015 om 14:23

verkeerde rubriek

En een scriptie voor welke opleiding?

scriptieschrijver

scriptieschrijver

24-09-2015 om 14:29 Topicstarter

Reactie

Beste AnneJ,
Ook dat kan natuurlijk! Dit kan via: http://www.thesistools.com/web/?id=479974

Beste Amare,
Het is voor de opleiding commerciële economie.

scriptieschrijver

scriptieschrijver

25-09-2015 om 13:11 Topicstarter

Nog een aantal reacties nodig!

Hallo allemaal,
Bedankt voor het invullen van de vragenlijst. Ik kom er echter nog een paar tekort. Dus alsjeblieft, vul de vragenlijst in!

Alvast heel erg bedankt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.