Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Eline Dondorp
21-11-2016 om 10:31
Help mij met afstuderen en win gratis toegang tot het Universiteitsmuseum Utrecht!
Beste forumleden,
Heeft u een kind/heeft u kinderen tussen de 8 en de 14 jaar? Wilt u kans maken op gratis toegang tot het Universiteitsmuseum Utrecht voor het hele gezin? Vul dan deze enquête over gezinsuitstapjes in! Hiermee helpt u mij bij mijn afstudeeronderzoek. Het invullen van de enquête duurt slechts 5 minuten.
https://www.surveymonkey.com/r/53FLYWJ
Alvast ontzettend bedankt!
Hartelijke groet,
Eline
Lente
21-11-2016 om 20:41
Ik wil helemaal niets winnen
maar ik zal je toch helpen om beter zichtbaar te worden. Dat doe ik door hier te reageren.
Als je respons wilt op deze site, praat je niet over hulp en een prijs.
Dan vertel je netjes wie je bent, welke studie, welk onderwerp en het liefst nog wat meer informatie over je doelgroep, doelstellingen of zoiets.
Dan raken ouders geïnteresseerd en doen ze mee.
Mocht je vragenlijst niet goed in elkaar zitten of maak je veel taalfouten , dan kun je ook kritiek verwachten op deze site. Daar leer je van.
Tot zover deze gratis hulp....
Eline Dondorp
22-11-2016 om 19:23
U heeft helemaal gelijk!
Bedankt voor uw gratis hulp Lente . Ik had inderdaad wat beter uit moeten leggen waar mijn enquête over gaat. Gelukkig zag ik dat mijn enquête wel een aantal keer is ingevuld n.a.v. mijn berichtje hier op het forum.
Ik studeer International Communication and Media. Mijn onderzoek richt zich dus op gezinsuitstapjes en het keuzeproces dat daaraan voorafgaat. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of ouders meer rekening houden met de interesses of met de talenten van hun kinderen, en of het ouders meer gaat om het plezier van de kind(eren) of juist van het hele gezin.
De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om de communicatie richting de doelgroep van het Universiteitsmuseum (families met kinderen tussen de 8 en de 14 jaar) te verbeteren.
Angela67
22-11-2016 om 21:56
Ik studeer International Communication and Media >> en dan zo je enquête op het web knallen . . .
More media dan communication zeg maar.
gr Angela
rutiel
24-11-2016 om 12:44
Doelgroep universiteitsmuseum
Goh nooit geweten dat de doelgroep van het universiteitsmuseum ouders met kinderen van 8-14 was eigenlijk. Weer wat geleerd!
Eline Dondorp
24-11-2016 om 18:04
Doelgroep universiteitsmuseum
n@nny, klopt! Elke leeftijd is natuurlijk van harte welkom, maar in de communicatie richt het museum zich vooral op deze groep.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.