Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Help de wetenschap en ouderschapscompetenties van ouders te verbeteren!

Goeiedag ouders!

Voor mijn afstuderen van mijn master Sociale Psychologie op de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar ouderschapscompetenties. Ik heb hiervoor een vragenlijst ontwikkeld die door vader en moeders met kinderen tot de 18 jaar ingevuld moet worden. Ik ben zelf nog student en mijn vriendinnen hebben nog geen kinderen dus ik vroeg me af of jullie mij wilden helpen door dit in te vullen! Het duurt ongeveer 10 minuutjes en je kunt er een bon mee winnen voor een webwinkel naar keuze.

Jullie zouden mij en de wetenschap erg helpen door dit in te vullen! Door op onderstaande link te klikken start de vragenlijst.

https://nlpsych.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9sP2acMzmwEa4hn

Alvast super bedankt!!

Angela67

Angela67

21-04-2016 om 19:04

helaas

dit is geen tien minuten . . .sorry. maar dit soort open vragen dat kost echt tijd en nadenken. misschien op een ander moment.

MamavanSenH

MamavanSenH

21-04-2016 om 21:11

Open vragen

12 dingen invullen waaruit blijkt dat ik een goede ouder ben? Misschien heb ik een laag zelfbeeld maar ik kan er niet eens 1 noemen op dit moment. Of ik ben gewoon moe... Maar afgehaakt dus.

sorry

ik ben ook afgehaakt…

Ja, hoe moet je dat zien

"vragen wij u om 4 voorbeelden te noemen die uniek zijn voor u als ouder, waarin u heeft laten zien dat u een goede ouder bent."

Is het nou zo moeilijk om je op de borst te slaan?

Ik kan wel een paar situaties noemen maar dat zou ik toch niet snel benoemen als een 'goede ouder' zijn maar meer dat het mij gelukt is in de puzzel van omstandigheden, geluk, leren van je kind, en op een idee komen vanuit je achtergrond of opgezochtte nieuwe informatie, toeval en geluk.
Dat je als ouder een stumper bent die in het duister tast.