Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Healthy Bites

Beste ouders en verzorgers van kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 6 jaar,

Pam en ik, Rhodé, zijn twee studenten Food Design and Innovation aan de HAS Hogeschool te 's-Hertogenbosch. Deze zomer hopen wij af te studeren met een nieuw concept, een Healthy Bite. Dit zal een gezonde, lekkere groente snack zijn voor kinderen van 4 tot en met 6 jaar. Momenteel bevinden wij ons in de onderzoeksfase en hebben we voor u en jou een aantal vragen over groente en kids en waar ze volgens u en jou behoefte aan hebben.

Kunt u ons helpen door deze 1-minuut durende enquete in te vullen? Door op de link te klikken of de link in uw internetbalk te voegen wordt u doorverwezen naar de enquete.

https://pam66.typeform.com/to/dyhhB3

Alvast vriendelijk bedankt en wie weet tot ziens met een gezonde en lekkere groente snack!

Pam en Rhodé

Amelie

Amelie

19-03-2016 om 22:28

Wat dachten jullie van

komkommer, tomaatjes, worteltjes of reepjes paprika als snack. Gezond en lekker!

hartje

Van de bloemkool. Nog steeds een hoogtepunt hier.
Beetje flauw maar ik denk dat we juist minder voedsel nodig hebben met toegevoegde waarde door de industrie en meer verse hele producten zonder toevoegingen.

vlinder72

vlinder72

20-03-2016 om 10:11

Ingevuld. Maar wat wil je hiermee bereiken?. Mijn kind van zes is de vierde. Terwijl zijn oudste broer op zijn vierde nog aan de rijstwafels zat, at hij lollies toen hij twee was. Hij snackt uit school iets. Maar ook op school. Vast ook bij vriendjes en tijdens uitjes vast ook. Hij eet alles. Fruit vindt hij heerlijk. Maar koekjes natuurlijk ook. Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat hij een stuk komkommer moet eten als zijn 14 jarige broer na school tijd een poging doet om een halve rol koek naar binnen te werken.

Bovendien groente bestaat al. Fruit ook.

Regel anders dat die mini komkommers goedkoper worden. Die vinden ze bij ons zo leuk en.lekker. Maar ze zijn zo duur

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.