Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Yara Noordewier

Yara Noordewier

29-09-2016 om 11:19

Gezocht: ouders van kinderen met ADHD-symptomen die hun ervaringen willen delen.

Voor een onderzoek namens de Wageningen University ben ik op zoek naar ouders van kinderen die ADHD-symptomen vertonen en meer willen vertellen over hun ervaringen hieromtrent.

Ouders zullen hierbij gevraagd worden hun persoonlijke verhaal te delen over hoe ze omgaan met de zorg voor het kind, welke factoren hierbij van invloed zijn geweest, en hoe de keuzes aangaande een eventuele diagnose en behandeling tot stand komen. Hiervoor zal gebruik gemaakt worden van een interviewmethode die ouders in staat stelt volledig zelf te bepalen welke onderwerpen en persoonlijke ervaringen worden besproken.

Uw deelname draagt bij aan de kennis over wat ouders doormaken wanneer hun kind symptomen van ADHD heeft. Dit kan inzichten geven in mogelijkheden tot verbeterde ondersteuning van ouders in dit proces!

Hebt u interesse om deel te nemen aan dit onderzoek? Dan plan ik graag een interview bij u thuis of een andere locatie van uw voorkeur. U kunt mij bereiken via [email protected], of door hieronder een reactie te plaatsen!

Alvast bedankt!
Yara Noordewier

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.