Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezocht: Ouders van basisschoolkinderen die in gesprek willen over Paarse Vrijdag

De opvoeding van kinderen is een gedeelde verantwoordelijkheid van ouders en school. Kinderen brengen immers veel tijd door op school. Maar hoe zorgen we ervoor dat scholen en ouders samenwerken? Op welke manier worden ouders betrokken bij onderwerpen als seksuele en genderdiversiteit? Wat leeft er bij ouders?

Wij zijn nieuwsgierig naar hoe ouders denken over het bespreekbaar maken van seksuele en genderdiversiteit (zoals op Paarse Vrijdag) op de basisschool🏫💬

Ben of ken jij een ouder met kinderen op de basisschool die hierover wil praten? Mail dan naar [email protected] en [email protected]

We kijken er naar uit!

Wellicht kun je wat meer vertellen vanuit welke organisatie en vanuit welk onderzoek jullie deze oproepjes doen (en wie jullie zelf zijn)?  De emailadressen geven natuurlijk wel iets weg, maar ik vind deze oproep zo verre van compleet

Devan

Devan

07-06-2024 om 13:13 Topicstarter

Ha,

Bedankt voor je bericht! Goed dat je het vraagt, ook mijn eerste keer op dit forum

Mijn naam is Devan, en ik ben momenteel stagiair bij COC Nederland. Samen met een ander stagiair, doe ik onderzoek naar samenwerking met ouders van de basisschool over thema's als Paarse Vrijdag.
 

We willen graag in gesprek om een dieper inzicht te krijgen in hoe dagen zoals Paarse Vrijdag wordt ontvangen door ouders/verzorgers. Ook als u moeite of zorgen heeft over Paarse Vrijdag willen wij u graag spreken. Uw mening en perspectief zijn erg belangrijk voor ons.

Hopelijk is het zo duidelijk, anders hoor ik het graag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.