Onderzoeks-oproepen en enquêtes
lisa1993
11-05-2016 om 12:48
Gezocht: mensen die mijn vragenlijst in willen vullen (3 min)
Hoi iedereen!
Ik ben bezig met mijn bachelor thesis en ik heb hard respondenten nodig.
Als je op onderstaande link klikt en mijn vragenlijst invult, help je me echt enorm!
Duurt maar 3 minuten
https://tilburghumanities(...)D=SV_dbBKajMtOQFNGhD
De vragen gaan over persoonlijke denkbeelden over etnisch andere groepen in Nederland. Mocht je nog meer vragen hebben, aan het einde van de questionnaire vind je mijn emailadres
Groetjes Lisa
lisa1993
11-05-2016 om 12:57
Oeps
De link lijkt niet te werken als ik hem copy-paste..
dit is de goede als het goed is: https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_dbBKajMtOQFNGhD
Half a twin
11-05-2016 om 13:52
Ik miste antwoordmogelijkheden
Na het verhaaltje had ik graag nog een extra antwoordmogelijkheid gehad. Voor hoe ik naar de situatie kijk was een antwoord als: Dat kan ik op basis van deze informatie niet zeggen heel welkom geweest. Dat was op zeker twee vragen voor mij een eerlijker antwoord geweest dan ik u heb moeten kiezen.
Triva
11-05-2016 om 14:24
daar heb ik dan ook
neutraal ingevuld...
Ik vind het een erg kinderlijk onderzoek, meer iets voor 10jarigen ofzo. Zo doorzichtig als wat.
Leen13
11-05-2016 om 16:03
Duidelijk
Het is in elk geval een duidelijke enquete. Hoeft niet altijd met 'strikvragen' of ingewikkeldheid te zijn. Dat kan ook juist tot meer interpretatieproblemen leiden.
Het is alleen wat oppervlakkig. Mensen kunnen openlijk beweren geen verschil te maken maar dat onbewust toch doen. En dat haal je er hier niet uit.
MamavanSenH
11-05-2016 om 20:35
Wat is uw leeftijd?
18-35 of 35-50. Help, ik ben 35. En ik ben al zo slecht met keuzes
Verder vond ik het een erg korte enquete en die vragen bij dat verhaaltje sloegen nergens op vind ik, kwestie van politiek correct invullen en klaar. Ik weet niet of je hier betrouwbare resultaten uit gaat halen. En vraag me sowieso af wat voor resultaten je eigenlijk zoekt.
Helena
11-05-2016 om 22:57
Resultaten
Bij zo'n bachelorthesis gaat het niet zozeer om de resultaten van het onderzoek, maar om het proces van het opzetten ervan en daarna de uitkomsten verwerken tot een leesbaar verhaal. Opzienbarende dingen komen hier toch nooit uit.
Pion
12-05-2016 om 12:34
Gedaan hoor
en ga maar niet in op de snerende opmerkingen. Zo vervelend altijd weer dat gepoch.
Triva
12-05-2016 om 16:27
pion
Gepoch? Hoezo gepoch? Ik verwacht meer van hbo en universitair eerstejaars maar blijkbaar ligt jouw lat niet zo hoog. Ik begrijp ook totaal niet waarom al die enquêtes zomaar het internet op gegooid wordt zonder dat er blijkbaar testpersonen zijn gebruikt. De simpelste problemen komen meteen boven als je een paar mensen die vragenlijst laat invullen. Ergerlijk en onbegrijpelijk. Ik weet dat er heus geen grote gevolgen komen van zo'n onderzoek maar hier leren die studenten gewoon niets van.
Pion
12-05-2016 om 18:07
en dan nog
kun je dat anders formuleren en over mijn lat weet je niets. Ik vind oa jouw manier van doen een heel vervelende met dat gebrul en gekat. Nergens voor nodig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.