Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Lisette
16-11-2015 om 16:37
Game-gedrag
Hallo,
Voor een onderzoek voor mijn studie ben ik op zoek naar ouders met kinderen tussen de 12 en 18 jaar die deze korte vragenlijst willen invullen over gamen. Het duurt ongeveer 5 minuten. Alvast hartelijk dank!
Link naar de vragenlijst: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7a3RVGe008ZwWUt
Groet,
Lisette
Hadewich
16-11-2015 om 18:22
Niet ingevuld
Ik heb de vragenlijst niet ingevuld, het zijn alleen maar open vragen! Respons geven is makkelijker bij meerkeuzevragen. Hij is wel lekker kort!
Injel
16-11-2015 om 18:29
ook niet ingevuld
Jullie doen onderzoek naar problematisch gamen, en dan moet ik uitleggen wat ik versta onder problematisch gamen. En dan ook nog zo uitgebreid mogelijk. Dan kun je beter jullie definitie van problematisch gamen geven, en vragen of ik me daar in kan vinden.
Kukimonster
16-11-2015 om 18:43
zou graag mee doen maar...
Ik ben te oud en mijn kind te jong :p Ben wel benieuwd naar de resultaten, ik game zelf heel graag, vandoor dat ik toch even bij dit topic keek...
Veel succes!
Katniss
16-11-2015 om 19:38
Och
Ik heb hem wel ingevuld. Dat mocht ondanks dat ik had ingevuld dat ik geen gamende kinderen heb
Moni
16-11-2015 om 20:01
Wel ingevuld
De definitie heb ik heel kort gehouden. Lijkt me duidelijk genoeg op die manier.
De rest ook in steekwoorden ingevuld. Dat ging prima.
Wel jammer dat ze geen onderscheid maken in de leeftijden. Een 12-jarige is toch echt wat anders dan een 18-jarige.
Ik heb nu antwoord gegeven met mijn jongste in het hoofd.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.