Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-12-2020 om 12:42
Hoi Iedereen!
Dit is last minute, maar via andere wegen kon ik niemand vinden dus ik hoop echt dat dit werkt.
Ik studeer communicatiewetenschappen en doe op dit moment een stage bij het Universiteitsmuseum Utrecht. Hiervoor doe ik een stageonderzoek en ik zoek daarom ouders voor een focusgroep. Tijdens de focusgroep worden er filmpjes van verschillende musea besproken om beter te begrijpen wat wel of niet aanspreekt. De focusgroep is online en duurt ongeveer 30-45 minuten. Er wordt op 8 december (om 10.30) en op 10 december (om 19.30) een focusgroep georganiseerd. Voor vragen, suggesties, of als je wil helpen kun je mailen naar [email protected]. Alvast bedankt 😊
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.