Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Er moet meer aandacht komen voor kinderen met een beperking/stoornis/ziekte, hulp gevraagd!

Beste ouders,

Ik volg de studie pedagogische wetenschappen aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Gedurende mijn studie ben ik in contact gekomen met vele kinderen en ouders met een beperking. Wat mij hier altijd bij is opgevallen is dat de 'buitenwereld' zo vreselijk weinig af weet van stoornissen, handicaps en ziektes bij kinderen.

Vaak heerst er een verkeerd beeld van de werkelijkheid en weten mensen niet wat kinderen én hun ouders dagelijks meemaken.

Het is daarom mijn persoonlijke missie geworden om meer aandacht voor het zorgkind & de ouders te creëren in de samenleving. Ik wil in januari 2017 een pagina/website lanceren waarin er korte verhalen van ouders verzameld worden, zodat de samenleving meer inzicht krijgt. Ook hoop ik zo lotgenoten meer met elkaar in contact te brengen.

Zijn er ouders die mij hierbij willen helpen? Ik zou graag willen langskomen en een paar vragen willen stellen (Afspreken op een andere plek is natuurlijk ook mogelijk). Al met al zal het niet langer dan 20 minuutjes duren.

Ik hoop zoveel mogelijk ouders te verzamelen die hun steentje kunnen bijdragen!
Groetjes,
Misha

tip

ken je stichting Balans? Via hun site (http://www.balansdigitaal.nl) kun je misschien nog wat ideeën opdoen.

Ja hoor

Ik wil je best helpen. Ik vraag me overigens wel af of je doelstelling niet al te ambitieus is (samenleving meer inzicht geven), en lotgenoten ontmoet ik eerder op sites die specifiek op de aandoening van mijn kind gericht zijn. Maar ik waardeer wel je initiatief.

Als je me een mailadres geeft, dan neem ik contact met je op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.