Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Middie

Middie

14-02-2015 om 18:25

Enquete over voeding bij kinderwens

Beste Mama,
Bent u bevallen tussen 2010 – 2015? Hierbij een enquête over uw voedingspatroon voordat u zwanger werd. Ik ben een student van de opleiding Verpleegkunde en Vroedkunde en ik doe mijn afstudeeronderzoek over hoe het voedingspatroon is van vrouwen, voor zij zwanger worden.
De enquête bestaat uit twee delen. Een deel met algemene vragen en het andere deel met vragen over uw voedingspatroon voor u zwanger werd. Het zou fijn zijn als u hier uw bijdrage aan wilt leveren. Het onderzoek is volledig anoniem. Deze enquête neemt max. 7 minuten tijd in beslag.

http://www.thesistools.com/web/?id=451382

Voor vragen kunt u terecht bij [email protected]
Alvast bedankt voor uw deelname,
Groetjes Carolien

Moni

Moni

14-02-2015 om 19:46

Ik ben je moeder niet!

Alleen mijn kind en mijn partner mogen mij Mama noemen.
Ik wil serieus aangesproken door elk ander persoon.

Barvaux

Barvaux

14-02-2015 om 21:48

hmm

Nou mijn partner mag mij ook geen mama noemen hoor Er zijn er maar twee die dat wel mogen.

Lucerna

Lucerna

16-02-2015 om 12:09

Inderdaad Barvaux

Zo zie ik dat ook. Ik ben niet de mama van mijn kinderen, maar de moeder. En zíj mogen me met Mamma aanspreken. Ook heel vreemd vind ik dat oudere personen worden aangeduid met opa's en oma's, zelfs als je helemaal niet weet of die mensen wel kinderen en/of kleinkinderen hebben.

Ik neem mensen in elk geval een stuk serieuzer als ze me *niet* aanspreken met mama.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.