Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

lont

lont

04-12-2020 om 16:56

enquete over thuissituatie

Het is voor ons profielwerkstuk dus ik zal het genoegen nemen om wat antwoorden te krijgen op onze enquete! alvast bedankt
-Lont
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScC_MPmkC7hkg0KmY3Gj79A_Y1yYUyyXdCtVnT2ymAh-Cp8gw/viewform?usp=sf_link

Pirata

Pirata

04-12-2020 om 18:12

Okee

Best een leuk onderwerp.
Nog even de vragen en de zinsopbouw goed doornemen, heren!

Janneke

Janneke

04-12-2020 om 19:18

Ik mis alleen iets

De mogelijkheid dat je huis al zoveel mogelijk verduurzaamd is, komt pas helemaal aan het eind, na een heleboel vragen aan bod.

Tabitha

Tabitha

04-12-2020 om 20:48

Gestopt na vraag 2

Wij hebben een huurhuis maar dat kunnen we niet zelf verduurzamen. Dus overige vragen kan ik niet invullen.

V@@s

V@@s

04-12-2020 om 21:44

hoezo kan dat niet?

Ik denk hier serieus over zonnepanelen op het dak van mijn huurhuis.

Tabitha

Tabitha

06-12-2020 om 13:00

V@@s

Daar is ons dak te slecht voor. Maar goed genoeg om niet vernieuwd te worden....

Suze

Suze

07-12-2020 om 15:50

leuk

Leuke enquete, maar niet helemaal consistent.
Maar oefening baart kunst.
En inderdaad, voortaan de zinnen even goed doorlezen of laten doorlezen (je ziet het op een gegeven moment niet meer) voor je het publiceert .

Succes ermee!

Jasmijn

Jasmijn

08-12-2020 om 10:20

Tabitha, zonnepanelen op andermans dak

Hoi Tabitha, dat kan wel hoor, je kunt namelijk ook zonnepanelen op andermans dak laten zetten als je eigen dak er niet goed genoeg voor is, of bijvoorbeeld niet goed in de zon ligt (hoge bomen bijv.)
Google maar eens op zonnepanelen salderen (de buren van mijn vriend hebben dat)

Tabitha

Tabitha

11-12-2020 om 21:41

Jasmijn

Dat zal ik eens even uitzoeken. Bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.